Re: O czym mówiłam...

Subject: Re: O czym mówiłam...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Tue, 21 May 2019 17:31:31 +0200

W dniu 21.05.2019 o 09:58, XL pisze:
> ..w Sejmie na Narodowym Kongresie Kobiet:
>
> Witam Panie, witam wszystkich Obecnych. Dziekuje organizatorom za
> wyroznienie i sposobnosc podzielenia sie przemysleniami

Przemyśleniami :)

> z tak
> wspaniałymi osobami o bliskich mi przekonaniach, doswiadczeniach i celach.
> Łaczy nas DUMA - z przynaleznosci do najwspanialszego narodu na swiecie

https://pl.wikiquote.org/wiki/J%C3%B3zef_Pi%C5%82sud
ski

"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy."
"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
"Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić."

> i z naszych małych i duzych osiagniec w zyciu i pracy codziennej.
> Łaczy nas MIŁOSC - do Boga, do Ojczyzny, do polskich Wartosci, do
> polskiej Tradycji.

Oraz rasizm i nienawiść do wszystkich innych.

> Nie bez przyczyny wiec jako Polka - matka, zona, babcia, nauczycielka i
> wychowawczyni, a takze członkini Ruchu Narodowego, do rozwazan wybrałam
> WYCHOWANIE DLA NARODU - najwazniejsza z dziedzin zycia,

Czyli wybrałaś pranie mózgu.

> ktora od zawsze
> zaprzatała głowy najwspanialszych naszych Obywateli,
> a ktora dzis, mam
> takie wrazenie, wraz z postepem, niepostrzezenie wycofała sie lub
> wrecz została zepchnieta w ciemny kat.

I całe szczęście, że wraz z postępem wycofała się i została zepchnięta w
ciemny kąt. Dzięki temu kolejne pokolenie nie musi żyć w czasach wojny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr