O homeopatii w Focusie

31. Data: 2001-08-29 05:44:10

Temat: Re: O homeopatii w Focusie
Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pharmacist <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mgrlo$g6e$1...@n...tpi.pl...

> Ziola maja przede wszystkim dawki substancji czynnych w sobie. Ziol nie
> mozna porownywac z lekami homeo!!!! Znacie zasade "Similia similibus
> curantur"?? To nie to samo. Ziola to allopatia natomiast homeo to
> homeopatia. Calkiem co innego. Odsylam do stron poswieconych homeopatii.
> Pozdrawiam!

kolega jest odwazny :)
zaden prof w Polsce nie wypowiedzial sie jeszcze ze poznal substancje czynne
w ziolach na tyle aby twierdzic ze lecza na 100%
poza tym sformulowanie dawki substacji czynnych to jakis dziwny zbitek
slowny
wg FPV istnieja dawki ziol a ziola zawieraja substancje czynne ;)
ja porownywalem proces w jaki sa dopuszczane do obrotu leki hom i ziola;
(musisz zawsze poczytac calosc watku)
dopuszczane sa w ten sam sposob i to byla odpowiedz dla przedmowcy
--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

32. Data: 2001-08-29 07:05:46

Od: "P. Korczak w Cedar-Pol" <p...@c...adm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pharmacist" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "P. Korczak w Cedar-Pol" <p...@c...adm.pl> napisał w
> wiadomości news:9lsvfk$qvs$1@news.tpi.pl...
> religii

age/homeo1.html

age/homeo2.html

age/energia.html

> Dzieki Przemek!!!
> Dobrze wiedziec! Zobacz sobie na logo chocby firmy produkujacej leki homeo
> "Dolisos" Czy nie zauwazycz tam obok "Pierre Fabre" jakiegos znaczka....
> warto o tym wiedziec!!!!!!!!!!!!!
> Pozdrawiam!

A gdzie mogę go obejrzeć chyba domyślasz się, że nie posiadam tych leków w
domu :-)

33. Data: 2001-08-29 10:24:41

Od: "Piotr Bugała" <p...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mico !

Spójrz trochę głębiej :-), przetrzyj oczy !

Chyba że według Ciebie naukowcy wszystko potrafią wytłumaczyć
a religia to jest "ciemnogród" i "hamulec" dla nauki.

Myślę, że niektóre sprawy, także leki mają czasami tło duchowe
i warto zapoznać się z czyimiś racjami (m.in. wierzących), choćby po to aby
przyznać,
że coś w nich jest albo to stek bzdur.

Tak samo Kościół prosi o zbadanie zdarzeń nadprzyrodzonych
przez naukowców, bo ma szacunek do nauki i może sam nie wie wszystkiego.
Może warto też zapoznawać się w drugą stronę z tym co mówi wiara ?

Piotrek

34. Data: 2001-08-30 08:33:00

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (musisz zawsze poczytac calosc watku)
> dopuszczane sa w ten sam sposob i to byla odpowiedz dla przedmowcy

Ale Szanowny Moj Rozmowca zapewne zgodzi sie z tym, ze potencja to nie to
samo co dawka w allopatii...
Zatem w przypadku ziol mowimy o allo- a nie homeo- Natomiast to ze nie
wszystkie ziola zostaly dokladnie zbadane i opisane jesli chodzi o profile
dzialania i zawartosc subst. czynnych to prawda - przyklad: Dlaczego Urtica
dioica nie jest zamieszczona w zadnej monografii w F. P. - bo nikt jej
jeszcze do konca nie przebadal!
Tak przynajmniej twierdza moje profesory od farmakognozji. Natomiast
stosowanie jej w lecznictwie to zdecydowanie allopatia. A to ze jest
stosowana to mozna sprawdzic w kazdej aptece. Pozdrawiam. Pharmacist.

35. Data: 2001-08-30 08:37:16

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P. Korczak w Cedar-Pol" <p...@c...adm.pl> napisał w
wiadomości news:9mi4ik$jd0$1@news.tpi.pl...
> [...]
age/energia.html

> A gdzie mogę go obejrzeć chyba domyślasz się, że nie posiadam tych leków w

Popros w aptece o Dollicoccil i powiedz ze chciales obejrzec (najlepiej jak
nie bedzie kolejki). Aptekarze to z reguly osoby zyczliwe wiec napewno Ci
sie uda. Zwroc uwage na ten znaczek, nie wiem czy on ma z czymkolwiek
zwiazek, ale mnie osobiscie kojarzy sie jednoznacznie. Pozdrawiam -
Pharmacist.

36. Data: 2001-08-30 09:45:07

Temat: Re: O homeopatii ...dlugie
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

jako nowa na tej grupie witam was i przepraszam jesli mi moja
uwaga wyjdzie za długa. Temat Homeopatii dosc często w niusach jest
poruszany i jak nadal to sledzę to najczęsciej duzo tu uwag krytycznych.
Moi drodzy czy efekt leczniczy w grupie dzieci i zwierząt wskazuje na to aby
równiez do nich uzywać określenia "placebo". Zastanówcie się - jesli malutkiemu
dziecku katar mija szybko (do 2 dni) po zazyciu leku hom. to dalej
to placebo ?. Jak sobie wyobrazacie matke 9 mc niemowlaka ktora przemawia
do malucha ze mu cos poda i mu katar przejdzie? albo weterynarz szepczący
psu do ucha ?czy gospodarz + krówka. czyzby oni nic innego nie robili
tylko "wciskali"
odpowiednia mowę aby wiara w moc leczniczą LH zadziałała ? sama osobiscie
stosuje
w codziennym zyciu LH często udaje się zastapic nimi leczenie antybiotykami ale
chyba najwazniejesze tu jest to żeby uzyskac sukces w leczeniu LH nalezy
poprostu
mieć odpowiednia wiedzę i umjejętność odpowiedniego doboru LH. Przykładów o
skutecznosci
homeopatii jest naprawdę dużo. Mnie zawsze zastanawia jedna rzecz - jesli w
grupie
niedowiarkow wystapi infekcja katar. to zapewne niezliczone ilosci
inchalatorków,
maści i paracetamoli + duza ilosc wit. C ma odpowiednie zastosowanie a i tak
katar
w mniejszej czy wiekszej ilosci parę ładnych dni zabierze zanim to cos zniknie
homeopatia..ma leki ktore odpowiednio dobrane potrafia w ciągu dnia tak pomoc
ze
nastepnego dnia mozna powolutko zapominać ze cos sie złapało. Ale tu nie jest
potrzebna wiara tylko cos co nazywa się wiedza :-)) Pozdrawiam niedowiarków
zycząc Wam zdrowia.

Monika

37. Data: 2001-08-30 11:18:51

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ?
> >

> Sprobuj sobie brac Alium cepa np 9CH po tym jak sobie nabijesz sliwke
> (guza). Zobaczysz jak "w oczach" zacznie on znikac!!!! Warto sprobowac!!!

........ hmm ale cos mi tu nie gra: przy takiej "śliweczce" to raczej "Arnica
Montana CH 9" , "Ledum Palustre CH 9 lub CH 5" - bo jesli okaże się
osobnikiem wrazliwym na "alium cepa" to co najwyżej popłacze sie solidnie ..no
ale może to było z Twojej strony zamierzone, bo jesli zareaguje na "Alium.."
w /w sposób to chyba nie trzeba będzie nic więcej udawadniac :-))))
Pozdrawiam

Monika

komary !!!
krople do oczu