Bisocard

1. Data: 2001-08-18 21:19:39

Temat: Bisocard
Od: Paweł Leśniak <p...@d...vwgolf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko.
Czy uwazacie że ten lek jest dobry w wypadku kiedy ktoś ma wysokie tętno i
nadciśnienie?
Moze są lepsze leki?

pl

2. Data: 2001-08-19 13:05:12

Temat: Re: Bisocard
Od: "Medicus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Leśniak" <p...@d...vwgolf.pl> napisał w
wiadomości news:9lmmah$ki3$2@news.tpi.pl...
> Mam pytanko.
> Czy uwazacie że ten lek jest dobry w wypadku kiedy ktoś ma wysokie tętno i
> nadciśnienie?
> Moze są lepsze leki?

I Tak i Nie!!!
Sa leki ktore dzialaja silniej i sa leki ktore dzialaja slabiej. Nie wiem co
rozumiesz pod pojeciem "dobry lek". Moim zdaniem wszystkie sa dobre, a to
czy akurat dla Ciebie on sie nada to juz zalezy od tego w jakim stanie jest
Twoj uklad krazenia. Napewno zaden rozsadny lekarz nie odpowie madrze na to
pytanie przez siec.
Pozdrawiam!

3. Data: 2001-08-19 20:06:07

Od: "News" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze, ale co zrobić jeśli ktoś ma niskie tętno (30-50), niskie
ciśnienie krwi (110/70) i uczucie drętwienia kończyn ? Czy są jakieś metody
alternatywne (zioła, parafarmaceutyki itp.)

4. Data: 2001-08-20 06:56:17

Od: Paweł Leśniak <p...@d...vwgolf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciśnienie krwi (110/70) i uczucie drętwienia kończyn ? Czy są jakieś
metody
> alternatywne (zioła, parafarmaceutyki itp.)

110/70 toż to tylko się cieszyć.

a tetno to albo sportowiec albo rzeczywiście trzeba iść od lekarza.

pl

Leki i inne badziewka w sprawie żołądka
POLAND A GREAT COUNTRY
Tacrolimus 407