komary !!!

1. Data: 2001-08-19 19:01:13

Temat: komary !!!
Od: "Orm" <o...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytania

Czy ktoś zna jakieś skuteczne metody na komary ?

Czy ktoś wie jaką witaminę trzeba przyjmować aby komary mniej gryzły ?

Z góry dzięki

ORM

2. Data: 2001-08-20 05:27:32

Temat: Re: komary !!!
Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Orm <o...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lp2f3$e33$...@n...tpi.pl...
> Mam pytania
>
> Czy ktoś zna jakieś skuteczne metody na komary ?

cztery warstwy ubrania...

> Czy ktoś wie jaką witaminę trzeba przyjmować aby komary mniej gryzły ?

witaminy z grupy B

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

3. Data: 2001-08-20 06:17:32

Od: "Orm" <o...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informacje

ps. Czy chodzi o witaminę B, B1, B2 ???

ORM

4. Data: 2001-08-20 06:57:58

Od: Paweł Leśniak <p...@d...vwgolf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. Czy chodzi o witaminę B, B1, B2 ???

W aptekach sperzedają jakiś taki łączony wynalazek witamin B
Trzeba zazywać co najmniej 3 tabletki (3 razy dziennie).

pl

5. Data: 2001-08-20 19:26:12

Od: "Przemek" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej przyjmowac witamine B1 , okolo 100 mg 3 razy dziennie. Witamina B1
ma nieprzyjemny zapach , ktory odstrasza komary .

Pozdr. Przemek

6. Data: 2001-08-21 23:43:19

Od: "Monika Frisztig" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tia, ale trzeba zaczac jakies 2 miesiace przed pojawieniem sie komarow.
Jakby zaczac brac teraz to efekt bylby w pazdzierniku....

7. Data: 2001-08-22 06:06:44

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej przyjmowac witamine B1 , okolo 100 mg 3 razy dziennie. Witamina B1
> ma nieprzyjemny zapach , ktory odstrasza komary .

hehe, nie tylko komary - przede wszystkim wszystkie ladne, poznane na wakacjach
dziewczyny - chyba jednak lepiej dac sie pokąsać...... :-)))

po tej witaminie po prostu śmierdzisz...

adam

8. Data: 2001-08-26 17:21:10

Od: "Linda" <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na komary najleposze są okna!! pewnie sie zastaniawiasz o co chodzi z tymi
oknami ...poprostu trzeba je zamknąc i po komarach zostaną czerwone plamy na
oknach(będą próbowały dostać sie do środka pomieszczenia)

mgr.Anal(Analityk)

9. Data: 2001-08-27 08:51:54

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Linda" <L...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
plamy na
> oknach(będą próbowały dostać sie do środka pomieszczenia)

Czerwone plamy mogłyby wystąpić ewentualnie przy próbie WYdostania się
_na_zewnątrz_ śmiertelnie przerażonego, spasionego komara...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

10. Data: 2001-08-28 19:20:06

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Leśniak" <p...@d...vwgolf.pl> napisał w
wiadomości news:9lqcfi$n9e$2@news.tpi.pl...

> W aptekach sperzedają jakiś taki łączony wynalazek witamin B

To sie nazywa Vitaminum B compositum (lub B kompleks).

Pozdrawiam i zycze powodzenia. Medicus.

krople do oczu
ktora witaminka?
Bisocard