Strona główna Grupy pl.sci.psychologia O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru? Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?

Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?

Data: 2016-01-06 00:17:53
Temat: Re: O knowaniach zarządców i właścicieli Polski. Skąd się wziął Petru?
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

W dniu 2016-01-05 o 22:35, LeoTar pisze:

> I co, tak Cię rajcują związki homoseksualne?

Mnie na przykład nie rajcują i dlatego nie mam nic przeciwko.

> A może Ci się marzy we
> snach jakaś panienka, przyznaj się ikka? Bo ja żadnych snów nie miewam
> od czasu jak zakończyłem autoanalizę i uwolniłem się od wszelkich
> uzależnień.

To skąd ten lęk przed związkami homoseksualnymi?
Zdrowy facet, z ugruntowanymi preferencjami seksualnymi, nie powinien
mieć na tym tle fobii.

> Czy możemy wrócić do tematu za 4 lata? To taki okres czasu po którym
> będzie można już cokolwiek powiedzieć o tym które z nas ma dzisiaj
> rację.

Chyba sobie jaja robisz. Jemu wystarczyło kilka tygodni.

> Czy okaże się ze to Ty masz teraz rację broniąc nieprecyzyjnej,
> rozdętej ogólnikami i narzucającej nam neoliberalny kapitalizm księgi
> zniewolenia Polaków, czy też może ja optujący za Utopią konstruktywną
> (albo anarchią wspólnotową)

Czym?

> którą Polska może zbudować w czasie 1-2
> pokoleń; byle tylko demokracje zachodnie nam w tym nie przeszkadzały.
> No i trzeba poskromić wściekłość rozbuchanych popleczników obecnego
> złodziejskiego systemu nawet przez pozbawienie ich wolności.

... a na teraz lepsza dyktatura, państwo kościelne i nienawiść do cyklistów?
No i jeszcze więcej religii w szkołach zamiast historii.

[ciach bełkot]

> A może i więcej niż Piłsudski - wcale nie będę zaskoczony.

Sekciarze też zwykle nie są zaskoczeni, gdy ich guru każe im wypić
truciznę.
Nawet średnio rozgarnięty człowiek nie ogarnia, jak można to robić z
własnej woli...

> Jeżeli jest niedobra dla społeczeństwa to KAŻDA władza powinna ją
> zutylizować.

Ale zgodnie z prawem!

> Tyle, że niektórym taka Konstytucja jest wygodna, gdyż sami
> ją dla siebie pisali.

Najlepiej gdyby ją pisali złodzieje, mordercy i gwałciciele?
A może fundamentaliści katoliccy, w której wpisaliby palenie książek na
stosach dla dobra narodu?

Konstytucja MUSI być niewygodna dla oszołomów, co nie znaczy, że musi
być idealna. To utopia. Zawsze się znajdzie jakaś grupa, której coś się
w konstytucji nie podoba. Ale to nie jest powód, że należy ją palić na
stosie.

Chcesz zmienić konstytucję? To zrób to jak "facet z jajami", przekonaj
większość do swoich racji, a nie jak tchórz po nocach jakieś wywijasy z
Trybunałem Konstytucyjnym czy inne kretynizmy ośmieszające (i
osłabiające) nas na świecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr