O masle

21. Data: 2006-03-23 17:06:46

Temat: Re: O masle
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

flower schrieb:

> Moze wtedy _jeszcze_ nie bylo, a teraz _juz_ nie ma :-/

Jak chcesz sie dalej posmiac, to moze ucieszy Cie fakt, ze Kulczyckiego,
czyli tego od kawy po wiedensku, Ukraincy uwazaja za swojego rodaka.
Przeczytalem ostatnio na pl.s.historia.

Irek

22. Data: 2006-03-23 17:34:26

Temat: Re: O masle [OT]
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):

Mógłbyś wyłączyć dołącznie tego .vcf w każdym poście?

--
richo

23. Data: 2006-03-23 17:36:09

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 16:24:05 +0100, Waćpanna lub waćpan Ireneusz P.
Zablocki, w wiadomości <news:dvrqut$71g$01$1@news.t-online.com> zawarł, co
następuje:

> Proszek do prania i kawe woze juz i tak od 15 lat.

O, ja sprowadzam sobie proszek. Naprawdę nie wiem, dlaczego w Niemczech jest
on lepiej piorący. Ale jest ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

24. Data: 2006-03-23 18:00:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> O, ja sprowadzam sobie proszek. Naprawdę nie wiem, dlaczego w Niemczech jest
> on lepiej piorący. Ale jest ;>

Bo mają różne receptury i ten proceder wywodzi się jeszcze z czasów komuny.
pozdr. Jerzy

25. Data: 2006-03-23 18:11:23

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana schrieb:
> [...]
> następuje:

> O, ja sprowadzam sobie proszek. Naprawdę nie wiem, dlaczego w Niemczech jest

Nie uwierzysz ale te Amerykanskie tez maja proszek do bani. Ponoc przez
Miele mozna w Ameryce zamowic porzadny, naprawde pioracy niemiecki
proszek do prania.

Irek

26. Data: 2006-03-23 18:14:28

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca schrieb:
> Ireneusz P. Zablocki napisał(a):
>

> Mógłbyś wyłączyć dołącznie tego .vcf w każdym poście?

Tut mir leid i przepraszam. Chcialem sobie taki ogonek przyczepic z
prawdziwym adresem zwrotnym ale pieniedzy starczylo mi tylko na kurs
ciecia drzew i krzewow owocowych. Na komputerewy juz nie.

biedny Irek

27. Data: 2006-03-23 21:07:49

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):

> Na komputerewy juz nie.

To może dać Ci kilka lekcji? Barterem?
;-)

> biedny Irek

Średnia krajowa?

--
richo

28. Data: 2006-03-24 09:51:53

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> DJD

Zapytaj w "Pożegnaniu z Afryką" - może tam.

Janusz

29. Data: 2006-03-24 12:10:09

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> O, ja sprowadzam sobie proszek. Naprawdę nie wiem, dlaczego w Niemczech jest
> on lepiej piorący. Ale jest ;>

Jest, ale preferuje zele. Proszek nie zawsze dobrze sie wyplucze, a
zelik jak najbardziej...

Pozdrawki

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

30. Data: 2006-03-24 13:50:57

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Maciej L. schrieb:

> Jest, ale preferuje zele. Proszek nie zawsze dobrze sie wyplucze, a
> zelik jak najbardziej...
>
> Pozdrawki
>
> Maciek

Macku, tak miedzy nami gospodyniami domowymi, to dobra pralka wyplucze a
nawet najlepszy zel wszystkiego nie wypierze. U mnie wlasciwie tez zeli
sie uzywa ale jak sie w trawie wytarzam, to tylko proszek daje sobie rade.

Irek

Zupa pomidorowa z bananami
kaczka
Majonez a ptasia grypa