O odejściach księży...Miesiecznik "Więź" i stronnicza Gazeta [długie] ;)

101. Data: 2007-07-04 17:31:31

Temat: Re: O odejściach...i trwaniu...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message
news:hmoeihhnk94m.1qbp3dnuw8jgp.dlg@40tude.net...

> Poganie w tej wypowiedzi oznaczali nie-żydów.

Chrześcijan. Stare pierwsze przymierze (obrzezka ciała) straciło ważność,
drugie przymierze - chrzest (obrzezka ducha - tak nazywali to apostołowie)
obowiązuje do dzisiaj. A zbawienie od chwili Zmartwychwstania Jezusa...

102. Data: 2007-07-04 17:34:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"1122" <m...@p...com> wrote in message news:f6gl9i$kle$1@news.onet.pl...

> Cały czas odpowiadam.

> Dom Ojca nie może być miejscem?

Nie, gdyż jest duchowym. Czyż nie napisano - niech do was nie wchodzi nic
obrzydliwego, albowiem ciało wasze jest świątynią Boga?

103. Data: 2007-07-04 17:38:23

Od: 1122 <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> dnia Wed, 4 Jul 2007 19:34:31
+0200 w wiadomości <news:f6glp2$eb6$1@atlantis.news.tpi.pl>
napisał(a):

> Nie, gdyż jest duchowym.

Aha, czyli Chrystus wygonił duchy kupców z duchowego domu.
Won im stamtąd bo jeszcze duchowym ptactwem zapaskudzą duchowe
podłogi duchowego domu.

--
+++++++
1122

104. Data: 2007-07-04 17:45:19

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 19:31:31 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote in message

> Chrześcijan. Stare pierwsze przymierze (obrzezka ciała) straciło ważność,

Dwója z dogmatów kościoła kat.

Straciło dopiero po "ustanowieniu eucharystii" i po "dokonaniu się".

Podczas wygonienia ze świątyni pierwowzorów prałata Jankowskiego - jeszcze
obowiązywało.

--
"Miej odwagę myśleć"

105. Data: 2007-07-04 17:48:00

Od: ":o)(o:" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 19:25:36 +0200, Panslavista napisał(a):

> ":o)(o:" <a...@i...eu> wrote in message

> Jak wiesz, to po co się pytasz - dla reszty będzie odnowione oblicze tej
> ziemi, nowe Jeruzalem spuszczone z nieba, a wszyscy będą paść się na trawie
> z lwami i barankami pospołu...

Ok., ale czy tylko obrzezani ? :o/

<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) wolność ! równość ! braterstwo !
Menora """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""'

Podstęp wymusza postęp, przyjaźń rozleniwia :o(
sprawiając za to spokój duszy :o)

106. Data: 2007-07-04 17:49:44

Od: ":o)(o:" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 19:27:12 +0200, 1122 napisał(a):

> Cały czas odpowiadam.
> Dom Ojca nie może być miejscem?

A czym ma być ?

107. Data: 2007-07-04 21:28:17

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1122" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> Sky <s...@o...pl> dnia Wed, 4 Jul 2007 18:35:51 +0200 w

> Niektórzy mylą tę Miłość np. z Coca Colą, albo prezerwatywami.
> Też dobrze?

> Czyli ty każdego, kto ci zaoferuje Lux,
> będziesz traktował jak Boga. Bez dwóch zdań.
> To wiele wyjaśnia.

> Tylko proszę nie mylić Miłości z bąbelkami.
> I tu i tu pewną przyjemność można znaleźć, co nie znaczy,
> ze bąbelki to Bóg.

> Kto jest lepszy - tatuś, czy dziadek?
> Tego typu wybory są z natury bardzo sekciarskie.

Tylko zalęknieni o siebie sekciarze sektami innych straszą... ;)
"Kto się lęka nie wydoskonalił się jeszcze w miłości..."

108. Data: 2007-07-04 21:40:03

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:o)(o: napisał(a):

> [...]

Ikselka:

:o)(o: :
> A co to ma do rzeczy ? :o/

To, że nie można się opierać tylko i wyłącznie na tym, co można ręką
własną wymacać. Są tacy, co widzieli wirusy (bo mieli możliwość)- i Ty
im wierzysz, prawda? Byli i tacy, co widzieli prawdziwego Jezusa i na
ich relacjach można się oprzeć. Jedno i drugie to kwestia
uwierzenia/wiary :-P
PS. Ja się okrrropnie boję wirusów, choć ich nigdy nie widziałam ;-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

109. Data: 2007-07-04 21:53:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"1122" <m...@p...com> wrote in message news:f6glug$n0r$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Aha, czyli Chrystus wygonił duchy kupców z duchowego domu.
> Won im stamtąd bo jeszcze duchowym ptactwem zapaskudzą duchowe

Zupełny talmudyzm - piszesz o istniejącej wtedy świątyni jerozolimskiej, o
której współcześni Mu tak myśleli, jako o domu Bożym. Zauważ, że wtedy nadal
odbywały się krwawe ofiary.

110. Data: 2007-07-05 10:44:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky <s...@o...pl> dnia Wed, 4 Jul 2007 01:18:04 +0200 w

> Tak właśnie wygląda myślenie sekciarzy.
> A Chrystus mówi wyraźnie:
> "Nie każdy który mi mówi Panie, Panie wejdzie do Królestwa".
>
> Nie za darmo. Uczynki się liczą a nie sekciarstwo.

Na Zbawienie sobie zasłużyć nie można.
Jeśli myślisz że można kupić je sobie "dobrymi uczynkami" toś sam
największym sekciarzem pod słońcem -niczym Szymon Czarnoksiężnik...ten
zbesztany przez apostoła Piotra za chęć kupienia sobie darów Ducha ;P

Kler też "się leczy"...u swoich [długie] ;)
zapach lawendy
Jak długo...?
Kobieta - człowiek
Morskie opowieści :)