O odejściach księży...Miesiecznik "Więź" i stronnicza Gazeta [długie] ;)

41. Data: 2007-07-04 15:42:39

Temat: Re: O odejściach...i trwaniu...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

":o)(o:" <a...@i...eu> wrote in message
news:f6gdp3$8mf$1@news.interia.pl...

> A jakie są prawa Ojca ?

Chrześcijanin, a takoż żyd je zna... Nazywają się Dekalog.

42. Data: 2007-07-04 15:43:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

":o)(o:" <a...@i...eu> wrote in message

> No to jak, czy ludzie nie należący do Twojego kosciola
> mają szansę na zbawienie ?
> Ludzie, którzy świadomie wybrali inną drogę ?

Bóg nie mieszka w domach ręką ludzką uczynionych...

43. Data: 2007-07-04 15:46:50

Od: ":o)(o:" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 17:42:20 +0200, 1122 napisał(a):

> Jak poczytasz, pogadamy.

Przecież wiesz, że czytałem
i nie dam się oszukiwać kapłanom
czy tam starszym :o)

> Czy może muszą się lenić?

Nie w tym rzecz, czy muszą się lenić,
ale w tym, czy muszą pracować.

> Nie jestem Panem Bogiem. Nie ten adres.

To naprawdę tego nie wiesz ?

> A i świadomość świadomości nierówna.
> Po co wszystkie świadomości pakować komunistycznie
> do jednego wora?

Nie w tym rzecz, ale w szczerej odpowiedzi
na pytanie o prawdę, na które jak zwykle Cię nie stać.

<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) wolność ! równość ! braterstwo !
Menora """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""'

Podstęp wymusza postęp, przyjaźń rozleniwia :o(
sprawiając za to spokój duszy :o)

44. Data: 2007-07-04 15:48:06

Od: ":o)(o:" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 17:43:54 +0200, Panslavista napisał(a):

> ":o)(o:" <a...@i...eu> wrote in message

> Bóg nie mieszka w domach ręką ludzką uczynionych...

ja to wiem, ale nasz brat 1122 tego nie wie
albo udaje, że nie wie. Poza tym sekta niekoniecznie
musi być związana z budynkiem z kamienia.

45. Data: 2007-07-04 15:50:48

Od: ":o)(o:" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 17:18:30 +0200, 1122 napisał(a):

> No popatrz.
> Darmo mają dawać zbawienie, czy nadzieję na zbawienie?

A duch święty jest darmo czy za pieniądze ?

> Wiara bez uczynków martwa jest.

Owszem, ale uczynki wypływają ze źródła zbawienia,
któe jest radością. :o)

46. Data: 2007-07-04 15:52:17

Od: 1122 <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

":o)(o:" <a...@i...eu> dnia Wed, 4 Jul 2007 17:46:50 +0200 w
wiadomości <news:f6gf0m$amf$1@news.interia.pl> napisał(a):

> Przecież wiesz, że czytałem

Przeceniasz mnie. Nie jestem Panem Bogiem.

> i nie dam się oszukiwać kapłanom
> czy tam starszym :o)

Cecha poniekąd dobra, ale ma efekty uboczne.
Niekiedy bardzo poważne.

> Nie w tym rzecz, czy muszą się lenić,
> ale w tym, czy muszą pracować.

Napisane jest:
Rdz 2:15
Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby
uprawiał go i doglądał.
Czy to jest zajęcie dla lenia?

> To naprawdę tego nie wiesz ?

W swoim czasie się dowiesz.

> Nie w tym rzecz, ale w szczerej odpowiedzi
> na pytanie o prawdę, na które jak zwykle Cię nie stać.

Prawda mówi o tym, że raj nie jest dla leni.

--
+++++++
1122

47. Data: 2007-07-04 15:56:03

Od: 1122 <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

":o)(o:" <a...@i...eu> dnia Wed, 4 Jul 2007 17:48:06 +0200 w
wiadomości <news:f6gf32$amh$1@news.interia.pl> napisał(a):

> ja to wiem, ale nasz brat 1122 tego nie wie

A to wiesz?
Mt 21:13
"Mój dom ma być domem modlitwy, a wy czynicie z niego jaskinię
zbójców".

O jaki dom chodzi?

--
+++++++
1122

48. Data: 2007-07-04 15:57:40

Od: ":o)(o:" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 17:52:17 +0200, 1122 napisał(a):

> Napisane jest:
> Rdz 2:15
> Pan Bóg wziął zatem człowieka i umieścił go w ogrodzie Eden, aby
> uprawiał go i doglądał.
> Czy to jest zajęcie dla lenia?

Nie w tym rzecz, ale czy jest przymus pracy w niebie.

> Prawda mówi o tym, że raj nie jest dla leni.

No nie wiem..., bo czy zło jest leniwe ?
Szatan jest leniem Twoim zdaniem ?

49. Data: 2007-07-04 15:58:38

Od: 1122 <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

":o)(o:" <a...@i...eu> dnia Wed, 4 Jul 2007 17:50:48 +0200 w
wiadomości <news:f6gf84$aou$1@news.interia.pl> napisał(a):

> A duch święty jest darmo czy za pieniądze ?

A cóż to?
Wszyscy mamy równe żołądki i każdemu Ducha po równo?

> Owszem, ale uczynki wypływają ze źródła zbawienia,
> któe jest radością. :o)

To prawda.
Nijak się jednak z tego nie da wysnuć wniosku,
że uczynków nie trzeba.

--
+++++++
1122

50. Data: 2007-07-04 15:59:12

Od: ":o)(o:" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jul 2007 17:56:03 +0200, 1122 napisał(a):

> A to wiesz?
> Mt 21:13
> "Mój dom ma być domem modlitwy, a wy czynicie z niego jaskinię
> zbójców".
>
> O jaki dom chodzi?

O dom z kamienia ?
Jesteś tego pewny ?

( _ ) . _ ) wolność ! równość ! braterstwo !

Podstęp wymusza postęp, przyjaźń rozleniwia :o(
sprawiając za to spokój duszy :o)

Kler też "się leczy"...u swoich [długie] ;)
zapach lawendy
Jak długo...?
Kobieta - człowiek
Morskie opowieści :)