O stanikach można na okrągło - tym razem Kaph Ahl

11. Data: 2006-12-18 12:53:53

Temat: Re: O stanikach można na okrągło - tym razem Kaph Ahl
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

>to wygląda to tak: u---u. Dobra, szlus, bo nikt
> nie doczyta do końca :)

trafnie opowiadasz :)
na moje 80A (teraz po kolejnych antytabsach zrobilo sie malownicze 80B w
porywach do C, miło robi Lisca - i w Gorseteriach potrafią mieć dobre
przeceny (tzn. ze 180 na 100...) tudzież poczciwy Konrad, który jednak 80A
nie posiada w zasobach...

no własnie, doczytaU doczytaU.

h.

12. Data: 2006-12-18 17:22:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Dec 2006 19:13:15 +0100, Katarzyna Kulpa sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> sie zwraca i wymienia dotad, az cos bedzie pasowalo ;)
> plus jest taki, ze nie trzeba trzy godziny sapac, ale towar dostaje sie
> nie po trzech godzinach, a np. tygodniach.

O nie, to już sporty ekstremalne dla wyczynowców. Patrząc w ten sposób
to ja chyba jednak wolę sprinty :)

> no popatrz, skoro doszli do 90G, to moze i do 80F im sie jakims cudem
> udalo? jak kiedys patrzylam do ichniej tabelki rozmiarow, to taka
> anomalia w niej po prostu nie istniala :)

Może jednak idzie lepsze? Jeśli będę tam po raz kolejny (a pewnie
będę, bo mi się spodobało), to polookam. Może będzie? Wtedy
uprzejmie doniosę.

> za dawnych czasow nabylam tam jakies baaardzo rozciagliwe DD na
> wyprzedazy, zachecona cena i faktem, ze udalo mi sie w nie zmiescic. no
> i summa summarum nie bylam zachwycona - biust w tym skakal, gryzlo,
> tylko kolorek mialo ladny.

Eeee, ładny kolorek to jednak nieco za mało ;)

> nie wspominaj nawet, to paskudztwo omal nie obrzydzilo mi chodzenia do
> kina. na szczescie jakos przestali puszczac toto...

Prawda? Obrzydlistwo :) Nie wiem, czego nienawidzę bardziej, tej reklamy
czy reklamy bodajże płatków śniadaniowych Nestle, gdzie ojciec rodziny
stwierdza spontanicznie i całkowicie naturalnym głosem, że dzieci
powinny jeść płatki, bo "są z witaminami i pomogą być wam tak
silnymi jak tata". Tak skretyniałego faceta nie widziałam w żadnej
reklamie. Nawet w Media Markcie nie dla idiotów :) A, no i oczywiście
rodzicielka wyskakująca spod kołdry w pełnym makijażu. Ale to już
maksymalne NTG.

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

13. Data: 2006-12-18 18:53:44

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> reklamie. Nawet w Media Markcie nie dla idiotów :) A, no i oczywiście
> rodzicielka wyskakująca spod kołdry w pełnym makijażu.

I dzieci, i może nawet tatuś też, trzymające łyżki "małpim chwytem".
Zauważyłyście to? Ilekroć reklamują jogurty czy płatki to dzieci trzymają
łyżkę jak prehistoryczni ludzie...

Maja

14. Data: 2006-12-18 19:01:43

Od: "cocoela" <j...@n...onet,pl> szukaj wiadomości tego autora

> tudzież poczciwy Konrad, który jednak 80A
> nie posiada w zasobach...

Konrada odkryłam jakieś rok temu i jestem zachwycona... jak dla mnie
idealnie. Śliczne wzory, układa się znakomicie, trzyma co ma trzymać...
ostatnio doszło do tego, że nowe zakupy są tylko z Konrada.

Pozdrawiam, Ela

15. Data: 2006-12-18 23:41:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Dec 2006 19:53:44 +0100, sq4ty sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> I dzieci, i może nawet tatuś też, trzymające łyżki "małpim chwytem".
> Zauważyłyście to? Ilekroć reklamują jogurty czy płatki to dzieci trzymają
> łyżkę jak prehistoryczni ludzie...

No bo im chodzi o to, że nabierają te płatki tą łychą jak szuflą i
chlust do gardła maksymalnie dużo, bo przecież płatki maksymalnie
dobre, pożywne, z witaminami, które pomogą być tak silne i duże jak
tata :)

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl
"Primum non stresere..."

Re: Jaki gabinet kosmetyki laserowej polecacie w Krakowie?
schrzaniony baleyage-reklamacja
włosy po saunie
Pomocy - oblezione ciuchy!
Pomocy!Jaki Prezent