O sztuce

1. Data: 2003-10-31 19:50:15

Temat: O sztuce
Od: "maciub" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialbym otworzyc wymiane pogladów (albo raczej prezentacje poglądów)
dotyczącą sztuki, a konkretnie malarstwa angielskiego lub amerykańskiego.
Którzy wg Was malarze z tych krajów byli najbardziej interesujący i czyje
dzieła robią na Was największe wrażenie? Pytanie dotyczy wszystkich twórców,
niezależnie od epoki czy nurtu jaki dany malarz sobie obrał.

Nie ma na usenecie "malarstwa", zatem wybrałem "psychologię" i "historię", bo
uznałem, że tu można spotakć ludzi, którzy mogą mieć w tej kwestii coś
ciekawego do powiedzenia.

Co sądzicie np. o Pollocku?

pozdr

1. Data: 2003-10-31 23:16:04

Temat: Re: O sztuce
Od: "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma na usenecie "malarstwa", zatem wybrałem "psychologię" i "historię",
bo
> uznałem, że tu można spotakć ludzi, którzy mogą mieć w tej kwestii coś
> ciekawego do powiedzenia.

alt.pl.hum.sztuka

grupa dziala kiepsko, ale moze da sie rozkrecic?
w imieniu Kolegi zapraszam do dyskusji

Kredka
--
k...@w...pl
GG 2324910 - czynne całą dobę

1. Data: 2003-11-01 07:46:35

Od: "mania" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> alt.pl.hum.sztuka

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,1.html?group=alt.pl
.hum.sztuka&x=13&y=7

> grupa dziala kiepsko, ale moze da sie rozkrecic?

kiepsko bo w altach, a na głosowanie w hierarchii pl
czekamy już ponad pół roku :)

> w imieniu Kolegi zapraszam do dyskusji
oczywiście na aphasie :)
tutaj rozmawiamy o sztuce, ale temat kolegi jest do bólu entegieniczny ;)

Mania
http://atticus.pl/mania/

1. Data: 2003-11-01 18:13:00

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

->mania<- news:5eb8.0000044e.3fa364da@newsgate.onet.pl wrote:

> oczywiście na aphasie :)
> tutaj rozmawiamy o sztuce, ale temat kolegi jest do bólu entegieniczny ;)

Kolego Maciub... - proszę nam nie podkradać Mani ;)

--
tomek /murarz, tynkarz, akrobata - laik, nie Psycholog/

1. Data: 2003-11-02 21:53:56

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciub

> Co sądzicie np. o Pollocku?

Geniusz.

P.

Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Autohipnoza - niebezpieczeństwa. [długie]
zmęczenie /co wziac/?
sztuczny mózg