O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

121. Data: 2011-01-17 20:45:34

Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4d347ef1$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
> Masz nieruchomość, to możesz ustanowić na niej hipotekę.
> Musisz ją oczywiście mieć. Nigdy bym na to nie wpadł, że przyjdzie Ci do
> głowy zabezpieczanie kredytu czymś, co nie jest Twoją własnością. :)

I znowu bzdury. co z tego że mogę ustanowic hipoteke na nieruchomosci skoro
żaden bank nie zechce wpisac sie na drugim miejscu.

> Na razie to rok lub dwa. Kredyty ludzie biorą na 30 lat.

I w ostatnich latach nienajgorzej wyszli na walutowych

Kris

122. Data: 2011-01-18 03:54:58

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skoro żaden bank nie zechce wpisac sie na drugim miejscu.

> I w ostatnich latach nienajgorzej wyszli na walutowych

I pewnie nienajgorzej wyjdą ci co biorą teraz. Problem w tym, że niskie
stopy i wysoki kurs złotówki sprawia złudzenie większej zdolności
kredytowej.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

123. Data: 2011-01-19 09:14:57

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ przecież wielu tak zrobiło czy pomnożyło miliardowe majątki.
Oczywiście mieli swoich ludzi w minfinie i wiedzeili o zmianach kursu w tej samej
chwili, co Balcerek ( lub chwilę wcześniej ;))
Proceder trwa do dzisiaj, tylko centrum decyzyjne się nieco przeniosło.

Dodatkowo nie rozumiesz niestety jednej ważnej rzeczy:
Długoterminowo należy przyjąć, że nieruchomość nie traci (i z ostrożności nie
zyskuje) wraz z inflacją.
A lokata pieniężna traci.

-----

| Zaciągnij maksymalny możliwy kredyt we franku na 1-2%, włóż na lokatę w PLN 5-6% i
żyj z odsetek.

124. Data: 2011-01-19 09:16:23

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jaki będzie wtedy Wibor.

-----

| Kiedy stopy procentowe w Szwajcarii ruszą do góry, a przecież muszą ruszyć, to rata
się znacząco zwiększy.

akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2011 shoes wholesale www.shoestrade.biz