OBERON - warto?

11. Data: 2004-06-14 21:08:48

Temat: Re: OBERON - warto?
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 14 Jun 2004 17:48:21 +0200, dino wrote:
> Na temat "oberona" nie bede dyskutowac, bo nie dysponuje zrodlami, mialem
jednak do czynienia z nim w "wykonaniu" naprawde kompetentnego lekarza i
diagnoza sie w pelni sprawdzila, tzn. potwierdzila to, co wiem o swoich
schorzeniach, dokladnie udokumentowanych "tradycyjnie". Mialem takze do
czynienia z niekompetencją, ktoa usilowala mi "wepchnąć" rózne dziwne rzeczy,
nie stwierdzając "prawdziwych"... Co do homeopatii jednak, nawet w Polsce mamy
podręczniki sygnowane przez profesorów medycyny... Autorami naprawde dobrych
podręczników irydologii sa również nierzadko profesorowie, kierujący katedrami
(tak, tak...) tej subspecjalności (tak bowiem jest np. we Francji) okreslana ta
dziedzina.

12. Data: 2004-06-14 23:02:53

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobrych
> podręczników irydologii sa również nierzadko profesorowie, kierujący

W dalszym ciagu to o niczym nie swiadczy (a bynajmniej nie o tym...)
O skutecznosci oberona, irydologii lub innych takich tam... przekonasz mnie
(i sadze ze nie tylko mnie) jesli podasz udokumentowane wyniki doswiadczen w
ktorych skutecznosc roznych takich tam... wykazano.
Mowienie "a kto tego nie stosowal" "a kto o tym nie nauczal" "a kto o tym
nie pisal" nie ma w tym temacie zadnego znaczenia.

> (tak, tak...) tej subspecjalności (tak bowiem jest np. we Francji)
okreslana ta
> dziedzina.

o wlasnie, jak wyzej...

Pozdrawiam

Robert Milewski

13. Data: 2004-06-15 06:52:03

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
>
>    Robert Milewski
>
> oczywiscie masz rację, tyle że w tych podręcznikach sa i wyniki badan
naukowych, bo byly i takie i to zgodne ze wszelkimi "regulami sztuki"...
pzdr dino

14. Data: 2004-06-15 17:53:19

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naukowych, bo byly i takie i to zgodne ze wszelkimi "regulami sztuki"...

No i to wlasnie chcialbym zobaczyc, bo - nie obraz sie - jakos tak na slowo
ciezko mi uwierzyc...
Pozdrawiam

Robert Milewski

Co sie stało? (stawy)