OBIADEK

1. Data: 2009-01-26 16:09:42

Temat: OBIADEK
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Schabowy z frytkami, ogórki w zalewie musztardowej.
Drink z Glenfiddish na kostkach lodu i minarałka z bąbelkami...
Wcześniej zupa pomidorowa na kostkach schabowych ze świderkami - też
pychotka.

2. Data: 2009-01-26 20:22:07

Temat: Re: OBIADEK
Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 16:09, Panslavista <p...@g...com> wrote:
> [...]
> Drink z Glenfiddish na kostkach lodu i minarałka z bąbelkami...
> Wcześniej zupa pomidorowa na kostkach schabowych ze świderkami - też

Ty idioto, znowu schabowy.
Czyli ten sam co zawsze zestaw z praktycznie niezauwazalnymi
modyfikacjami.
Myslisz, ze jak dodasz do tego drina z alkoholu, ktory wyzebrales
przybledo to nagle wzrosnie prestiz twoj i twojego jedzenia?
Wypierdalaj prostaku. Nadajesz sie tylko do jedzenia rzepy albo
kapuchy matole.

Bluzgacz

3. Data: 2009-01-26 20:24:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 12:22:07 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> przybledo to nagle wzrosnie prestiz twoj i twojego jedzenia?
> Wypierdalaj prostaku. Nadajesz sie tylko do jedzenia rzepy albo

Na kawiorze siedzisz?

4. Data: 2009-01-26 20:43:08

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 20:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Na kawiorze siedzisz?

Widac, ze prowincja zajezdzasz.
Takim jak wy - czyli prostakom - zawsze z lepsza sytuacja materialna
bedzie kojarzyc sie tylko kawior albo mercedes - takie schematyczne,
stereotypowe i plytkie myslenie, "symbolami".
We wszystkim tak macie. Ty dalas juz nie raz popis swojego prostactwa.

Bluzgacz

5. Data: 2009-01-26 21:10:34

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 21:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Na kawiorze siedzisz?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Kawior wydala z siebie - raz w miesiącu księżycowym, alke już niedługo
koniec.
Ten czas tak szybko leci...

6. Data: 2009-01-26 21:44:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 12:43:08 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> stereotypowe i plytkie myslenie, "symbolami".
> We wszystkim tak macie. Ty dalas juz nie raz popis swojego prostactwa.

Widać, że nigdy nie jadłeś prawdziwego! kawioru, bobyś załapał, o co mi
chodziło, prosty typie.

7. Data: 2009-01-26 21:45:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 13:10:34 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Kawior wydala z siebie - raz w miesiącu księżycowym,

Nie o to chodziło :-DDD
PS. Chodzi o SMAK, SMAAAK... kawioru prawdziwego :-D
Tudzież o jego wielkość...

8. Data: 2009-01-26 21:48:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 22:45:38 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie o to chodziło :-DDD
> PS. Chodzi o SMAK, SMAAAK... kawioru prawdziwego :-D
> Tudzież o jego wielkość...

Jak jasniej wytłumaczę, to będę ordynarna ;-PPP

9. Data: 2009-01-26 21:49:37

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Widać, że nigdy nie jadłeś prawdziwego! kawioru, bobyś załapał, o co mi
> chodziło, prosty typie.

Teraz nie ma prawdziwych kawiorów dla pospolitaków, tylko kolorowane
tuszami.
Ja jadłem kawior i to był smak. Na te ze sklepów patrzyć się nie mogę.

10. Data: 2009-01-26 22:09:43

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 21:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

Zawsze, kiedy ktos odpowiada nie po twojej mysli albo zostajesz
zrugana, bronisz sie w taki zalosny sposob, ze ktos nie zrozumial o co
ci chodzi.
Przestan robic z siebie idiotke, bo nia i tak jestes, nie musisz tego
podkreslac prostaczko.

Bluzgacz

Chleb z maszyny problem
KAKAO I CZEKULADA...