OBIADEK

11. Data: 2009-01-26 22:34:46

Temat: Re: OBIADEK
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 13:49:37 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Teraz nie ma prawdziwych kawiorów dla pospolitaków, tylko kolorowane
> tuszami.
> Ja jadłem kawior i to był smak. Na te ze sklepów patrzyć się nie mogę.

Są, ja jadłam - przywieziony z Rosji :->
A tej miazgi z ikry nie nazywam kawiorem.

12. Data: 2009-01-26 22:36:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 14:09:43 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> On 26 Sty, 21:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
>
> Zawsze, kiedy ktos odpowiada nie po twojej mysli albo zostajesz
> zrugana, bronisz sie w taki zalosny sposob, ze ktos nie zrozumial o co
> ci chodzi.
> Przestan robic z siebie idiotke, bo nia i tak jestes, nie musisz tego
> podkreslac prostaczko.

Daleko ci do mojej prostoty - za wysokie progi na twoje krzywe nogi.

PS. Bo masz krzywe, nie?
:-)

13. Data: 2009-01-27 05:37:48

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 23:36, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Daleko ci do mojej prostoty - za wysokie progi na twoje krzywe nogi.
>
> PS. Bo masz krzywe, nie?
> :-)

Jeżeli to S. to miała ładne...

14. Data: 2009-01-27 07:06:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak jasniej wytłumaczę, to będę ordynarna ;-PPP

Albo to jest facet z jajmi wielkosci ziaren kawioru, albo baba bez ikry...

15. Data: 2009-01-27 07:07:42

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 05:37, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> Jeżeli to S. to miała ładne...

O czym teraz piszesz megapalancie?
Musisz wjebac tutaj ten kretynski temat, ktory nie ma NIC wspolnego z
tym o czym sie tu rozmawia, nie mowiac juz o braku jakiegokolwiek
zwiazku z TEMATYKA grupy? Jestes az tak tepy, ze nie mozesz tego
zrozumiec? Rozumiem, ze konczyles zawodowke i jestes takim przyglupem
troche i niektore rzeczy moga byc ciezko zrozumiale, ale tyle, zeby
pisac na temat to chyba potrafisz pojac...

16. Data: 2009-01-27 07:16:00

Od: Archanioł Wykurwiel <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Daleko ci do mojej prostoty - za wysokie progi na twoje krzywe nogi.
>
> PS. Bo masz krzywe, nie?
> :-)
ixelka ty huju

17. Data: 2009-01-27 09:48:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 08:06:54 +0100, Panslavista napisał(a):

> Albo to jest facet z jajmi wielkosci ziaren kawioru, albo baba bez ikry...

To pierwsze. Bingo.

18. Data: 2009-01-27 10:47:06

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sty, 10:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> To pierwsze. Bingo.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Pytanie - gdzie jest moja druga żona Syla z dzieckiem? Bo los pokaże
Piotrusia za "kradziejstwo" dziecka...

19. Data: 2009-01-27 11:36:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 02:47:06 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Pytanie - gdzie jest moja druga żona Syla z dzieckiem? Bo los pokaże
> Piotrusia za "kradziejstwo" dziecka...

To Bluzg jest Piotrusiem? No, ciekawe :-)

Chleb z maszyny problem
KAKAO I CZEKULADA...
Co się robi z kasztanami jadalnymi?
Co się robi z kasztanami jadalnymi?