OCZY !!!!

1. Data: 2004-04-19 11:14:54

Temat: OCZY !!!!
Od: "faRED" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mój 7 letni syn ma po każdym pobycie na dworze mocno czerwone oczy (białka)

co robić - okulista , alergog czy co ?

2. Data: 2004-04-19 11:54:42

Temat: Re: OCZY !!!!
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "faRED" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
> mój 7 letni syn ma po każdym pobycie na dworze mocno czerwone oczy
> (białka)
>
> co robić - okulista , alergog czy co ?

jeśli to jest od niedawna tzn odkąd zaczeła się wiosna to wygląda to na
alergiczne zmiany , ale jeśli utrzymuje się to długo to może to mieć inne
pochodzenie i wtedy okulista

--
Pozdrawiam Magda
GG 3424322

3. Data: 2004-04-19 13:36:42

Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> mój 7 letni syn ma po każdym pobycie na dworze mocno czerwone oczy

pewnie jara blanty z kolezkami na podworku:)
pogadaj z nim, jak nie poskutkuje udaj sie do jakiegos psychologa:))))))

niee no oczywiscie zart. Proponuje udac sie do pediatry, ktory zapewne
zaleci zrobienia morfologii krwii (na alergie) i ew jakis okulistycznych.

4. Data: 2004-04-19 13:38:25

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał:

> jeśli to jest od niedawna tzn odkąd zaczeła się wiosna to wygląda to
> na alergiczne zmiany , ale jeśli utrzymuje się to długo to może to
> mieć inne pochodzenie i wtedy okulista

a jakie moga byc "inne", jesli pojawia sie podczas pobytu na dworze?

--
Psychik
howuser&userid=360448

szpital dla chorych na SM Wwa