OD DAWNA...

51. Data: 2006-08-19 21:38:46

Temat: Re: OD DAWNA...(i cały czas OT)
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

19 Aug 2006 23:26:07 +0200, na pl.rec.ogrody, maria napisał(a):

> :-) A w takim,zeby było ich wiecej pozdrawiam maria

Więcej niż innych roślin?
np. brzóz?

Pozdrawiam
piotrs

52. Data: 2006-08-19 21:43:02

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ktoś chce mieć w ogrodzie formy geometryczne zamiast
> naturalnych :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Nie tylko dlatego,przeciez rosliny/ogólnie ujmując/tez potrzebuja zabiegów
kosmetycznych ,a przy okazji mozna poeksperymentować,jesli ktos lubi , do czego
zachęcam.Mnie cieszy najmniejsza roślinka,którą udało mi sie wyhodować
samodzielnie..Nie robię tego na dużą skale ale lubię to.
pozdrawiam maria

53. Data: 2006-08-19 21:57:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

maria wrote:

> Nie tylko dlatego,przeciez rosliny/ogólnie ujmując/tez potrzebuja zabiegów
> kosmetycznych

Formowania nie potrzebują.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

54. Data: 2006-08-19 22:06:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:_OLFg.59003$vl5.22618@tornado.ohiordc.rr.com...

> Formowania nie potrzebują.

Ale poskromienia czasem tak....dwie godziny obcinałam dziś jałowca :(((

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

55. Data: 2006-08-19 22:12:51

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale poskromienia czasem tak....dwie godziny obcinałam dziś jałowca :(((
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Kasiu! Mam pytanie:czy ja to jałowiec pospolity tzn taki z lasu i czy w zwiazku
z tym owocuje? Ja mam takie roslinki z lasu i w tym roku pojawiły sie na nich
owoce ale nie wiem kiedy je zbirac?Może wiesz cos mna ten temat? pozdrawiam maria

56. Data: 2006-08-20 03:38:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message

> [...]
> nich
> owoce ale nie wiem kiedy je zbirac?Może wiesz cos mna ten temat?

Trzeba pilnować w grudniu - zbiera się czarne - zielone będą dostępne w
następnym grudniu...
Doskonałe lekarstwo na wątrobę - żuć cztery do sześciu szyszkojagód trzy
razy dziennie...
I kiełbasy pachną, smakują i nie psują się.

57. Data: 2006-08-20 08:29:53

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nich
> owoce ale nie wiem kiedy je zbirac?Może wiesz cos mna ten temat?

Akurat jałoców pospolitych z lasu nie mam. Z tych, które mam nie zbierałam
nasion. O ile wiem to u jałowców dojrzewają one w 2-gim, 3-cim roku więc
jeszcze czas na zbiór :)

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

58. Data: 2006-08-20 08:38:32

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Aug 2006 10:29:53 +0200, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> http://kasia1433.googlepages.com/home

A co Ty tu Kasiu schowałaś przede mną?

:)

Pozdrawiam
piotrs

59. Data: 2006-08-20 08:49:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> A co Ty tu Kasiu schowałaś przede mną?
>
> :)

Oj, ja przed Tobą nigdy nic nie chowałam :)))

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

60. Data: 2006-08-20 09:25:46

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 20 Aug 2006 10:49:19 +0200, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> Oj, ja przed Tobą nigdy nic nie chowałam :)))

Faktycznie,
teraz widzę, że ta galeria na softelu.

:)

Dawno, dawno temu szukałem jakiegoś dzwończyna i tylko Twoje zdjęcie
wyguglałem:)

Pozdrawiam
piotrs

co smakuje ślimakom?