ODEZWA DO JANA W.

11. Data: 2003-06-22 22:50:24

Temat: Re: ODEZWA DO JANA W.
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Sun, 22 Jun 2003 21:11:21 +0200, gdy "Iza Radac'"
<i...@i...org> napisał:

>Bullshit :-)
>Rozmawiaja oczywiscie o wszystkim. Czytam wiele grup, wiec wiem :-P

Także o kuchni śródziemnomorskiej???? Nie wierzę ;-P

>ps. widze, ze wielu nieglupich grupowiczow nie potrafi oprzec sie pokusie
>drwienia z ludzi stosujacych odmienny model zywienia...

Prawdziwy krytyk cnoty się nie boi... czy jakoś tak ;-)

Autoironia to cecha pożądana u optymalnych i u nieoptymalnych :)
(vide link http://mierzejewskim.republika.pl/opty/systematyka.h
tml)
a że ta akurat dieta jest wdzięcznym do tego tematem to już inna
sprawa...

Pozdrowienia,
V.

12. Data: 2003-06-23 08:04:03

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał:

> Także o kuchni śródziemnomorskiej???? Nie wierzę ;-P

:-PP
To uwierz :)
To wlasnie na grupie optymalnych, jeszcze na starym serwerze slawin,
dowiedzialam sie paru szczegolow o diecie kretenskiej.

> Prawdziwy krytyk cnoty się nie boi... czy jakoś tak ;-)

Rzeczowa krytyka cnotą jezd? ;-)))

> [...]
tml)
> a że ta akurat dieta jest wdzięcznym do tego tematem to już inna

Dieta, poglady polityczne, wychowywanie dzieci, szydelkowanie, kiszenie
ogórków i tematy motoryzacyjne...;-D
Na kazdy z tych tematow umiem się z Toba pokłócić do imentu. Ino czy o to w
(wirtylnym) zyciu chodzi?

pokłony
Iza

13. Data: 2003-06-23 12:33:55

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Misiczko,to jeszcze na ta grupe czasem zagladasz?????

Zaglądam - to właściwe słowo ;-)
Wchodzę, ale jak widzę po raz kolejny te same pytania to mam ochotę uciec
gdzie pieprz rośnie i zazwyczaj to robię :-)
Poza tym, przybrałam na wadze i wstyd mi się tu pokazać ;-)
Właśnie drugi dzień znów jestem na MM.
A jak DO? Bo jestem bardzo ciekawa - czy da się na tym schudnąć lepiej niż
na MM?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Zawsze przebaczaj swoim wrogom.
Nic ich bardziej nie potrafi rozzłościć. (Oskar Wilde )

14. Data: 2003-06-23 13:26:08

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał
> A jak DO? Bo jestem bardzo ciekawa - czy da się na tym schudnąć lepiej niż
> na MM?
Nie wiem jak Tobie ale mnie DO sluzy bardzo dobrze.
Od roku waze 68 kg przy wzroscie 182 a zjadam srednio dziennie ok 2400
Kcal.

15. Data: 2003-06-23 13:29:24

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zaglądam - to właściwe słowo ;-)

Ja mialam tez taki okres,nawet przestalam czytac grupe w ogole,te same
pytania,w kolo to samo.Teraz wiecej czytam i troszke pisze

> Poza tym, przybrałam na wadze i wstyd mi się tu pokazać ;-)

Wlasnie powinnas,nie ma sie czego wstydzic,gdyby to nie byl problem-nie
byloby tej grupy.Latwiej dyskutowac o kosmetykach czy ciuchach niz o
diecie.Wlasciwy moment by znow zaczac diete.Ja przybralam 2,5 kg przez te
cholerne nocne obzarstwo,ale dzieki grupowiczom juz sie zmobilizowalam na
nowo.

> Właśnie drugi dzień znów jestem na MM.

Gratuluje.Tak trzymaj.

> A jak DO? Bo jestem bardzo ciekawa - czy da się na tym schudnąć lepiej niż
> na MM?
DO to moj wybor ze wzgledu na jelita.Trudno mi powiedziec.Jak nie obzeralam
sie krakersami na przemian ze slodyczmai ,szlo mi calkiem niezle-na dodatek
latwo i tanio porownujac te diety finansowo.Na DO po snaidaniu moge nie jesc
pol dnia,do 15-16 conajmniej.Potem obiad-kolacja i koniecznie deser.Lody
np.To mi pasuje.
Bo kocham desery,lody,bita smietane itd.Jakos nie widze plywajacego tluszczu
na talerzu,bo w sumie nie jem go az tak wiele.Wiem,ze na MM jadlam czasem
wiecej tluszczu/jak wszystko przeliczylam/i wiecej bialka i duuuuzo wiecej
wegli.Tez pozdrawiam HAfsa
PS odkrylam we Wroclawiu fajna knajpke MArche na Swidnickiej,to,co serwuja
pasuje i do MM i do DO.Wiec czasem tam wpadam....

16. Data: 2003-06-23 14:27:16

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał
> Nie wiem jak Tobie ale mnie DO sluzy bardzo dobrze.

rotfl

a czy to nie ty wypisujesz o swoich problemach zdrowotnych na diecie
optymalnej
tylko nie pisz ,ze problemy te sa wynikiem wczesniejszych diet.w ciagu roku
na diecie optymalnej powinienes byc zdrowy jak ryba :)

17. Data: 2003-06-24 06:55:18

Od: Jazz <j...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Jun 2003 01:17:11 +0200, doms wrote:

> Człowieku, głupstwa opowiadasz...

Nie trzeba było długo czekać na wyjaśnienie dlaczego tak jest. Otóż
największy antyoptymalny bojownik przyznał się w wątku "Japonczycy
najzdrowszym narodem" na news://news.plocman.pl/dieta.optymalna, że nie nie
ma pojęcia o DO! Cała jego wiedza na ten temat to przemówienie
Kwaśniewskiego (pewnie chodziło o te 2 mp3 od Coolera) oraz to co zasłyszał
na zasadzie jedna baba drugiej babie... ROTFL

Do Jana W: Mimo tej całej napastliwej, czasem wręcz fanatycznej, krytyki DO
do tej pory uważałem, że jesteś poważnym człowiekiem, który wie co mówi. A
Ty sobie po prostu jajcowałeś ;-) Cóż chyba nie tylko ja dałem się nabrać
:-)

--
Szukasz instalek Borga'a, JTV itp?
Posiadasz WinView 601 TV/FM?

18. Data: 2003-06-24 07:59:22

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jazz" <j...@p...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> ma pojęcia o DO! Cała jego wiedza na ten temat to przemówienie

Anonimowy Idioto.
Przyznałem, że nie czytałem książek Kwaśniewskiego, a nie ze nie mam pojęcia
o DO. Manipulujesz informacjami.

> Kwaśniewskiego (pewnie chodziło o te 2 mp3 od Coolera) oraz to co
zasłyszał
> na zasadzie jedna baba drugiej babie... ROTFL

Krysia?

> [...]
> Ty sobie po prostu jajcowałeś ;-) Cóż chyba nie tylko ja dałem się nabrać

Nie muszę czytać Mein Kampf aby dostrzec błędy w postępowaniu Hitlera.

Cytaty z książki Kwaśniewskiego przytaczane przez optymalnych wskazują na
zawarte w niej spore nieścisłości i nierzetelność. Czytanie jego pełnej
szalonych wizji książki to strata czasu. Wolę czerpać wiedzę z rzetelnych
źródeł, a te już się wypowiedziały na temat szkodliwości DO.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

19. Data: 2003-06-24 08:28:55

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał
Wolę czerpać wiedzę z rzetelnych
> źródeł, a te już się wypowiedziały na temat szkodliwości DO.

Przytocz cos.
Jestem bardzo zainteresowany.

20. Data: 2003-06-24 09:15:02

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał
> Wolę czerpać wiedzę z rzetelnych
>
> Przytocz cos.
> Jestem bardzo zainteresowany.

Już wielokrotnie było na tej grupie. Więcej czytaj na www.janwer.com w
dziale dieta i linkach, archiwum www.google.com i biblioteka. Nie sądzisz
chyba że po raz kolejny będę tracił czas i przytaczał znów wiadomości które
były już wałkowane na grupie?
Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

dośwadczony - 35 + 20
trunkarze i zbieracze
[MM] czereśnie
gdzie znajdę - przepisy potraw diety cukrzycowej
Siatkarka-dieta