Nowe pralki AMICA z serii Digital

1. Data: 2003-03-25 14:35:36

Temat: Nowe pralki AMICA z serii Digital
Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktos już doswiadczenia z tymi pralkami?

Parametry wygladaja imponujaco, gwarancja - 3 lata na wszystko, a i cena
jest ok (np 1700zl za model PB5510B421C)

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-03-26 06:38:21

Temat: Re: Nowe pralki AMICA z serii Digital
Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ma ktos już doswiadczenia z tymi pralkami?
>
> Parametry wygladaja imponujaco, gwarancja - 3 lata na wszystko, a i cena
> jest ok (np 1700zl za model PB5510B421C)

Również się czaję na tę pralkę.
Gdzie ją widziałeś w tej cenie?

Witek

1. Data: 2003-03-26 07:15:58

Temat: ODRADZAM
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Parametry wygladaja imponujaco, gwarancja - 3 lata na wszystko, a i cena
> jest ok (np 1700zl za model PB5510B421C)

Stanowczo odradzam jakikolwiek sprzęt firmy Amica.

W przypadku wystąpienia jakiejś awarii są spore problemy z serwisem.
Ja osobiście skusiłem się na chłodziarko-zamrażarkę tej firmy.
W charakterystyce napisano, że pracuje cicho (36 dB). Po uruchomieniu okazało
się nieco inaczej. Pracuje jak MiŃSK.
Gość, który przyjechał z serwisu powiedział, że jest to normalna praca
chłodziarki. Powiedział także, że ten model nie wymaga poziomowania (o czym
wyraźnie wspomina instrukcja). Nic nie dały odwołania do producenta, który
opierał się na opinii "fachowca" z serwisu.
Fachowość serwisu pozostawia więc wiele do życzenia.

Podobno z pralkami jest jeszcze gorzej.

Więc odradzam.

Pozdr.
Śmiech

1. Data: 2003-03-26 09:42:16

Temat: Re: ODRADZAM
Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> wrote in message
> W przypadku wystąpienia jakiejś awarii są spore problemy z serwisem.
Mam lodowke amica. Po pierwszym wlaczeniu do pradu pracowala jak ruski
czolg. Zalamalismy sie, chcielismy wzywac serwis. Jednak po ok 20 minutach
halas ucich jak reka odjal i tak od roku. Serwis stwierdzil, ze tak mooze
byc dopoki lodowka sie nie rozchodzi. Troche dziwne, no ale od roku mam
lodowke, ktorej praktycznie nie slychac. Uzytkuje rowniez kuchenke gazowa
amica i piekarnik elektryczny. W piekarniku byl juz wymieniany silniczek od
rozna. Na gwarancji. Problemow z serwisem nie bylo zadnych. Przyjezdzaja na
nastepny dzien po zgloszeniu awarii. Ogolnie jestem zadowolona. Czesci jak
to czesci, psuja sie niezaleznie od modelu i firmy, nie wiadomo na kogo
trafi.

Joanna

1. Data: 2003-03-26 10:40:23

Temat: Odp: ODRADZAM
Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> Stanowczo odradzam jakikolwiek sprzęt firmy Amica.

a ja nie....
użytkuje pralke, płyte gazowa -od roku i piekarnik - jakies pol roku...
żadnych zastrzeżeń....
działają bardzo dobrze...

Venna

1. Data: 2003-03-26 11:22:36

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Venna"
> [...]
> napisał:1...@n...onet.pl...
> >
> a ja nie....
> użytkuje pralke, płyte gazowa -od roku i piekarnik - jakies pol roku...

Dopisuję się: lodówka, piec elektryczny z piekarnikiem, okap - pół roku -
żadnych problemów.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2003-03-26 12:00:18

Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Również się czaję na tę pralkę.
> Gdzie ją widziałeś w tej cenie?

ha:) w sklepach stoi po 1999zl:)
poszlo na priva zeby nie robic reklamy

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-03-26 12:38:34

Od: "nelson" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl>
napisał:1...@n...onet.pl...

> Stanowczo odradzam jakikolwiek sprzęt firmy Amica.
[...]

Mnie się urwała "rączka" do otwierania zamrażalnika w lodówce Amica.
Zgłosiłem do serwisu i po dwóch dniach przyjechał miły pan, wymienił
i z uśmiechem dodał, że mamy za dużo siły ;-)
Niby uszkodzenie mechaniczne, a nie było problemu z gwarancją.

Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2003-03-27 08:55:41

Od: "DPI" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stanowczo odradzam jakikolwiek sprzęt firmy Amica.
>
> Podobno z pralkami jest jeszcze gorzej.
>
> Więc odradzam.

ja mam pralke amici i co prawda serwistant ktory kiedys wpadl byl cymbalem
ale za 3 razem naprawil i chodzi bez zarzutu :)

--
// pozdrawiam, DPI

[SPAM] Do wynajęcia, centrum Gdyni.
Podloga z sosnowych desek - co zrobic aby przestala trzeszczec?
systemy alarmowe i telewizja dozorowa
lodówka siemens czy liebherr?
pralki małogabarytowe