(OG) Kosmetyki solaryjne ABACOSUN Exclusive Bronze

1. Data: 2003-12-12 08:46:49

Temat: (OG) Kosmetyki solaryjne ABACOSUN Exclusive Bronze
Od: "Wocio" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z góry i dołu przperaszam za spam ;).
Jak w temacie, aktywatory i balsamy po opalaniu. Atrakcyjne ceny, przy
zamówieniu większej ilości duże rabaty.
Po cennik i dokładniejsze informacje pisz na priv!

--
Pozdrawiam Piotr
w...@p...pl

1. Data: 2003-12-12 13:43:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wocio napisał/a w news:brbv9n$mag$1@news.lublin.pl:

> Z góry i dołu przperaszam za spam ;)

Bajkę o wężu chcesz usłyszeć? Nie przepraszaj i nie wysyłaj śmieci. Na
tej grupie ogłoszenia reklamowe są niepożądane. Poniał?

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-12 13:59:32

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Bajkę o wężu chcesz usłyszeć?

Mips, sama zachecasz ;) Co to jest bajka o wezu?

Kruszyzna
mocno zainteresowana

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-12 14:35:18

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:brchmv$4oj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Mips, sama zachecasz ;) Co to jest bajka o wezu?

Kruszyna, tak publicznie chcesz? To może ja Ci to w mailu (dziękczynno-
piesowatym;)) napiszę.

Żeby nie było, że nie na temat urody - co to jest bulion do zdobienia
paznokci? To znaczy domyślam się ze zdjęcia, że chodzi o jakieś
koraliki do nakładania pod lakier, ale skąd nazwa "bulion"??!

mips

1. Data: 2003-12-12 14:40:15

Temat: Re: (OG) bulion do zdobienia paznokci
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Żeby nie było, że nie na temat urody - co to jest bulion do zdobienia
> paznokci? To znaczy domyślam się ze zdjęcia, że chodzi o jakieś
> koraliki do nakładania pod lakier, ale skąd nazwa "bulion"??!

Bulion??? Z jakiego zdjecia?

i tak
Kruszyna
popisala sie swoja wiedza na temat bulionu :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-12 14:48:55

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:brck39$dt6$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Bulion??? Z jakiego zdjecia?

Kurcze blade, zaraz wyjdzie, że ja coś reklamuję;) Na allegro jest taka
aukcja. Najpierw pomyślałam, że komuś się coś pozajączkowało, ale
poguglałam i znalazłam w specjalnym e-serwisie paznokciowym (w którym
musiałam się, nota bene, zarejestrować, bo inaczej nie działa:\) całą
dyskusję nt. bulionu do paznokci. A na zdjęciach były takie maciupkie
koraliki. No i pojąć nie mogę, dlaczego akurat "bulion".

mips

1. Data: 2003-12-12 14:56:08

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> [...]
> dyskusję nt. bulionu do paznokci. A na zdjęciach były takie maciupkie
> koraliki. No i pojąć nie mogę, dlaczego akurat "bulion".

Moze to nawiazanie do oczek w rosole? Tylko wtedy to musialby byc dos chudy
rosol. W tlustym sa duze :)

Krusz.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-12 17:56:50

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Bajkę o wężu chcesz usłyszeć? Nie przepraszaj i nie wysyłaj śmieci. Na
> tej grupie ogłoszenia reklamowe są niepożądane. Poniał?

dziewczyny, a moze by pomyslec jeszcze raz nad grupa
pl.rec.uroda.ogloszenia? Niemal nie ma dnia zeby ktos czegos nie chcial
sprzedac/ zareklamowac sie w inny sposob ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2003-12-12 18:25:11

Od: "Wocio" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bajkę o wężu chcesz usłyszeć? Nie przepraszaj i nie wysyłaj śmieci. Na
> tej grupie ogłoszenia reklamowe są niepożądane. Poniał?

Dlatego ostrzegłem Og-iem ;), Zainteresowani i tak zapukają na priv a ja nie
będę spamował grupy dzień w dzień ;) tak więc spokojnie drogie panie. EOT

--
Pozdrawiam Piotr
w...@p...pl

1. Data: 2003-12-14 09:56:18

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek napisał/a w news:brcvho$dad$1@absinth.dialog.net.pl:

> dziewczyny, a moze by pomyslec jeszcze raz nad grupa
> pl.rec.uroda.ogloszenia? Niemal nie ma dnia zeby ktos czegos nie
> chcial sprzedac/ zareklamowac sie w inny sposob ;)

O tym niech myślą ci, którzy chcą coś sprzedawcać. Niech piszą rfd -
jak będzie ok, to powstanie dla nich grupa i niech sobie na nią
wysyłają co chcą. Ja w każdym razie spam na pru będę tępić.

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

farby bez amoniaku
laserowa korekta wad wzroku
wlosy w nosie:)