ON a Płatny seks?

51. Data: 2004-09-16 06:07:43

Temat: Re: ON a Płatny seks?
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Horton" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
news:cia9e9$ilk$1@news.onet.pl...
> Dziwka ma pejoratywne znaczenie, może uzywać słowa "artystka" ? Dlaczego
> dziewczyna uprawiający tak złozony zawód ma odczuwać smutek czytając te
> posty?

Rozumiem że jest to artystka w ars amandi ? :D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

52. Data: 2004-09-16 06:17:56

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 16-września-2004 o godzinie 08:07:43 Jacek Kruszniewski
napisał/a

>Rozumiem że jest to artystka w ars amandi ? :D

To jest ruchomy warsztat usługowy z wbudowanym urządzeniem wykonującym
pracę.

Adam Pietrasiewicz

53. Data: 2004-09-16 06:20:24

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2004-09-16 08:07,Na grupie pl.soc.inwalidzi Jacek
Kruszniewski napisał(a):

> Rozumiem że jest to artystka w ars amandi ? :D

witam
Wiecie co ten temat trzeba chyba zamknąć bo zaczynamy się zastanawiać
nad nazewnictwem chyba trochę przesada jak na karmienie Trolla
--
Piotr M:-)
Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiążać

54. Data: 2004-09-16 06:21:44

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziwka ma pejoratywne znaczenie, może uzywać słowa "artystka" ? Dlaczego
> dziewczyna uprawiający tak złozony zawód ma odczuwać smutek czytając te

Witaj Horton :))) bardzo sie z kolega zgadzam i popieram!! choc nie wiem czy
akurat slowo artystka bedzie adekwatne i odda zlozonosc tej profesji :)
pozdrawiam :)
ps. ruchomy warsztat - to juz lekka przesada, zapominasz Adam, ze tu mowa o
czlowieku

55. Data: 2004-09-16 06:23:25

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Jacku :)

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:cia436$qbf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Monika" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> ..
> jak sie niektorym wydaje...
>
> No nie przesadzaj, to tam jest jak usługa, idziesz, płacisz i używasz.
> Tylko zapomniałaś że niektórzy właśnie chcą wzorem Holandii czy Szwecji,
aby
> tą usługę refundował PFRON lub NFZ. Nie uważasz tego, że w tym kraju jest
> ciut przesadzone. Szpitale nie mają na przeszczepy szpiku kostnego dla
> dzieci z białaczką, a my tu debatujemy o refundacji prostutucji.

Absolutnie nie przesadzam :) szczegolnie pierwszy raz moze byc stresujacy,
gdy nie wiadomo jak sie do sprawy zabrac :) a slabszego od razu czuc, czyz
nie? Nie, nie zapomnialam takze o "marzeniach" niektorych ludzi o refundacji
i wcale o tym nie pisalam i nie poruszalam bo nie to bylo
tematem tego posta. Ale mozesz oczywiscie taki watek zalozyc.

> A kto napisał, że tak jest ? Dla zdrowego też łatwizna i wyżycie się. To
> samo. Idealnie to samo.
Dobrze, ze to napisales, bo z poprzednich wypowiedzi wynikalo, ze to hanba
ale tylko dla ON.

> placi.
>
> jak wyżej.
czyli sie ze mna zgadzasz? :)))

> Ale sa i emocjonalne prostytutki, ktore gotowe sa za ON wyjsc za maz :)))
Kto

> To teraz to mnie załamałaś. Wśród prostytutek szukać żony. Hmmm - wybacz
ale
> moim ideałem kobiety to one nigdy nie będą.

Dlaczego od razu zalamalas? troche Jacku dramatyzujesz :))) kazdy ma swoja
sciezke :))) nie masz pojecia co Ciebie moze jeszcze spotkac :))) moj
znajomy tez z tej propozycji nie skorzystal, chociaz Ukrainka deklarowala
sie jako wyksztalcona pielegniarka, ktora by sie Nim zajela :))) wspomnijmy
chocby "Leaving Las Vegas" - ja bardzo polubilam tamta dziewczyne. A poza
tym generalizujesz - cala grupe traktujesz tak samo a wiadomo, ze dziewczyny
w tym interesie znajduja sie z roznych pobudek. To sa czesto dramaty tych
kobiet. Ale wiadomo dopoki jest popyt bedzie i podaz.

> I jeszcze inne niespodzianki :-)

Wszak nie wiadomo co kogo w zyciu spotka :)))

> Z pozdrowieniami
> Jacek Kruszniewski

rowniez pozdrawiam i prosze o troche wiecej luzu :)
Monika

56. Data: 2004-09-16 07:18:12

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 16-września-2004 o godzinie 08:21:44 Monika napisał/a

>ps. ruchomy warsztat - to juz lekka przesada, zapominasz Adam, ze tu mowa o
>czlowieku

No ale przecież to jest świadczenie usług za pomocą narzędzia, które w
tym przypadku jest akurat wbudowane w ciało usługodawcy, prawda?

Niesamowite, co politpoprawność robi z ludzi... Nie wyobrażałem sobie,
że to może AŻ TAK wyprać mózg...

Adam Pietrasiewicz

57. Data: 2004-09-16 07:51:27

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <y...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witajcie serdecznie :)

Saluto;-)

> do czego to doszlo, ze kobieta musi sie wypowiadac na temat platnego seksu
> :)))

No kazdy tutaj prawdopodobnie cos tam na ten temat wie;-)
Ale to "musi", zamienilbym na "chce";-)

> Boli mnie strasznie, ze Wam tak latwo przychodzi ocenianie innych, a nic
nie
> jest biale albo czarne...
> Wbrew pozorom korzystanie z agencji towarzyskiej nie jest taka latwizna,
jak
> sie niektorym wydaje...
> Jesli mezczyzna z gory zaklada, ze nie chce sie wiazac z kobieta w stalym
> zwiazku, ale wiadomo ze potrzeby pozostaja pomimo braku kobiety, to czy ma
> szukac takiej, ktora "da" mu za darmo ale bez uczuc - po prostu dla
sportu?

Tzn. ze te za pieniadze "daja" z uczuciem?
Logicznie rzecz biorac, to uczucia mozna kupic?
No cos takiego, tego nie wiedzialem;-)

> czy to takie straszne, ze zadzwoni do agencji? jest multum sytuacji,
ktorych
> tu nie rozpatrzyliscie, a ktore sa dla Was oczywiscie przekreslone z gory.

Np. taka:

- Wiesz kochanie, wczoraj sie poznalismy, przed chwila sie
- calowalismy, a jeszcze przedwczoraj zabijalem nude
- w tutejszym burdelu, sorry, agencji towarzyskiej.
- Moge cie jeszcze raz pocalowac?

> [...]
:)
> To po prostu usluga, a wiec trzeba wiedziec czego wymagac i za co sie

He he, a tyle sie tutaj czlowiek naczyta o rentach i trudnej sytuacji
do "pierwszego".
Ale jaja;-)

> [...]
> wie, moze to tez jest sposob na znalezienie zony i partnerki zyciowej :)))
> jesli to komus przy okazji wyjdzie - to ma i partnerke i seks za darmo

A jak pojdzie do pracy, to zastapi go sasiad;-)
Jak czlowiek w doma jodol "wodzionka", to zawsze mu bydzie ona
smakowac;-)
No i wicie, kozdy mo tyz swoje hobby, dziwki tyz bo to artystki;-)
A hobby, to mo sie cale zycie;-)

> Dziwie sie, ze tak latwo oceniacie i ze tak szybko przeszliscie od
> prostytucji do eutanazji. Rozumiem, ze mozna sie po platnym seksie
porzygac,
> ale zeby z tego powodu chciec sie zabic? cholera wie
> PO CO TE NERWY?

Jakie nerwy Moniko;-)
JASNOSC idzie z zachodu do ciemnogrodu i wszyscy sa heppy;-)
Niech zyja proch, szpryce, dziwki, porno, bezrobocie i geye.........
..........a budrys sie smieje;-)))))
A co, to musi byc dobre bo z zachodu i hameryki.......
....ale nie te Moniko zastrzyki;-)

> pozdrawiam serdecznie
> Monika

Ja rowniez - budrys
___________________

58. Data: 2004-09-16 08:20:59

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie?

> walczycie :)

> Dobrze, ze to napisales, bo z poprzednich wypowiedzi wynikalo, ze to

Ale czy trzeba bylo to pisać ??
Czy to co tutaj się pisze w sprawach życiowych (byla już eutanazja,
aborcja, teraz płatny seks) dotyczy tylko ON ?? nie, my tu możemy
porozmawiać o wszystkim.

> czyli sie ze mna zgadzasz? :)))

oczywiście, jest to usługa.

> [...]
> w tym interesie znajduja sie z roznych pobudek. To sa czesto dramaty tych
> kobiet. Ale wiadomo dopoki jest popyt bedzie i podaz.

Powiedzmy tak, mam określony światopogląd, katolicki o czy starzy bywalcy
grupy wiedzę, i wg tego patrzę na świat, wiem że to może wydawać się
wygodne - ale każdy ma schematy myślenia. Dla mnie seks jest pewnym aktem
miłości, czyli czymś więcej niż stosunkiem płćiowym, i dlatego tak a nie
inaczej to oceniam. Dlatego popieram Budrysa że to tej chwili trzeba się
natrudzić.

Co do popytu i podaży znakomicie wiem i na tym kaażdy interes się opiera.

> rowniez pozdrawiam i prosze o troche wiecej luzu :)

U mnie luz jest :-D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

59. Data: 2004-09-16 08:22:44

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiecie co ten temat trzeba chyba zamknąć bo zaczynamy się zastanawiać
> nad nazewnictwem chyba trochę przesada jak na karmienie Trolla

Sami siebie karmimy, bo bu tu nudą wiało :D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

60. Data: 2004-09-16 08:23:39

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam :)
> ps. ruchomy warsztat - to juz lekka przesada, zapominasz Adam, ze tu mowa

A kilka postów wyżej mówiłas coś o luzie :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Test programu AnoMail
Test programu AnoMail
Re: Wykaz uczelni przystosowanych dla ON
Test programu AnoMail
Poszukujemy rehabilitantów