OPINIE TECHNICZNE - nie jest to reklama

1. Data: 2006-06-22 15:13:33

Temat: OPINIE TECHNICZNE - nie jest to reklama
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu była dyskusja na temat maszynki do lodów - wyszukałem
tanią produkcji niemieckiej, ELTA, sprowadziłem i wypróbowałem - robi to, co
do niej należy - ale tylko 0,6 litra, dobra i niedroga maszynka dla małych
lub początkujących rodzin rodzin. Dałem swojej córce w prezencie. Sam mam
dużo większego Philipsa, kupionego na Allgeo jako używanego, dzięki
instrukcji od Elty wiem, że mimo jej braku właściwie się nim posługiwałem.
Masę na lody, po wykonaniu, trzeba schłodzić do momentu, aż zacznie
gęstnieć i sztywnieć dopiero wtedy wlać "na chodzie" do maszynki, można
kręcić w zamrażarce, ale nie jest to konieczność, gdyż naczynie zawiera
płyn, taki sam jak w pojemnikach do lodówek turystycznych. Po "ukręceniu
lodó proponuję pucharki czy miseczki z lodami włożyć do zamrażarki, aby lody
zahartować.

Drugi produkt.
Dzisiaj byłem na poczcie w Nieporęcie odebrać drugą przesyłkę - dwa
taborety gazowe produkcji włoskiej firmy IDEALGAS http://www.idealgas.it/ ,
której przedstawicielem i dystrybutorem jest firma
http://www.mastertools.pl/.
Jeszcze ich nie używałem, poskładałem jeden - aby go obejrzeć. Palnik
żeliwny z iskrownikiem i termoparą - są i bez, ale różnica w cenach taka, że
nie pokusiłbym się zrezygnowac z wygody i bezpieczeństwa.
Konstrukcja prosta - korpus składany z kątownika i przykręcanych nóżek,
rusztu i przykręconego do niego palnika
Nóżki i ruszt - wytłaczane z blachy malowanej proszkowo na czarny kolor.
Prawdopodobnie szybko wysiądą, firma twierdzi, że będą w sprzedazy - ale
ryzyko niewielkie, 100zł za taboret, co wobec firm zaopatrujących
gastronomię (ceny od 1000 w górę nawet do 2500)jest śmiesznie niską ceną.
Zapytacie mnie po co taki zakup - z doświadczenia! Jeżeli nie robi się
przetworów a la Gumowska
5 słoików dziennie, a tak jest u mnie, jest to nieoceniony zakup, oszczędzi
wysiłku, czasu i pieniędzy.
podobnie z pasteryzowaniem, smażeniem konfitur, marmolad, przetwarzaniem
mięsa itp.
Nawet Ci, co gdzieś mogą ukręcić trochę grosza na żywieniu stad tyrystów
czy plażowiczów będą zadowoleni z nabytku. Przyłączy taki butlę, postawi gar
bigosu i wyzywi setkę albo i dwie głodomorów.
Polecam!

2. Data: 2006-06-22 15:43:30

Temat: Re: OPINIE TECHNICZNE - nie jest to reklama
Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No...ale wyglada na wklejone zywcem...

Szkoda ze nie masz w stopce tej swojej deklaracji
zlozonej na pl.polityka :
'katolik jam i z laskom kompletnom'
Alem sie usmiala ;-)

3. Data: 2006-06-22 15:52:21

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

weni wrote:
> No...ale wyglada na wklejone zywcem...
>
> Szkoda ze nie masz w stopce tej swojej deklaracji
> zlozonej na pl.polityka :
> 'katolik jam i z laskom kompletnom'
> Alem sie usmiala ;-)

Cieszę się niezmiernie, że się tak dobrze bawisz ale czy nie proszono Cię
zebys nie wywlekała PS z KF-a?
Podoba Ci się jego tfurczość, chcesz z nim dyskutować o jego fantazjach
erotycznych to O.K. ale rób to na priv - nie każ czytać tego innym...
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

4. Data: 2006-06-22 16:03:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"weni" <o...@w...pl> wrote in message
> No...ale wyglada na wklejone zywcem...
>
> Szkoda ze nie masz w stopce tej swojej deklaracji
> zlozonej na pl.polityka :
> 'katolik jam i z laskom kompletnom'
> Alem sie usmiala ;-)

Życie dziwne jest. I to tak, bez sera?

5. Data: 2006-06-22 16:17:31

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-22 17:52:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *@nn* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Podoba Ci się jego tfurczość, chcesz z nim dyskutować o jego fantazjach
> erotycznych to O.K. ale rób to na priv - nie każ czytać tego innym...

Przecież to kolejny troll, który przypełzł z pl.soc.religia.
Tez od razu dołoż toto do KFa.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

6. Data: 2006-06-22 17:28:46

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosba, a brzmi jednak jak rozkaz.
Prosba ma to do siebie ze mozna ja spelnic albo nie.
Tylko glupiec spelnia wszystkie prosby.
:-!
Dziekuje wiec za sugestie,
ale jak przystalo na wolnego czlowieka
bede sie kierowac wlasnym rozumem.

7. Data: 2006-06-22 17:30:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@b...pl> wrote in message news:e7eeao$dub$1@ns.netstone.pl...

> [...]
> Podoba Ci się jego tfurczość, chcesz z nim dyskutować o jego fantazjach
> erotycznych to O.K. ale rób to na priv - nie każ czytać tego innym...

He...he, po co czytasz? Ciekawska!?

8. Data: 2006-06-22 17:33:38

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *@nn* skreślił te oto słowa:

> Przecież to kolejny troll, który przypełzł z pl.soc.religia.

Masz chyba jakies urojenia lub obsesje, bo wszedzie widzisz trole.
A swoja droga jaka jest definicja trolla, bo moze ty do nie pasujesz.
:-?

9. Data: 2006-06-22 17:35:25

Od: "weni" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "weni" <o...@w...pl> wrote in message

> Życie dziwne jest. I to tak, bez sera?

Nie no...jako ze jestem Syla
to ciesze sie ze masz 'laske kompletnom'
:-)

10. Data: 2006-06-22 19:46:37

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

weni wrote:

> Nie no...jako ze jestem Syla
> to ciesze sie ze masz 'laske kompletnom'
> :-)

No i PLONK
Ania
--
[...]