Praca w ORIFLAME

1. Data: 2003-02-26 06:35:18

Temat: Praca w ORIFLAME
Od: "yoyo" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj uważnie do końca, nic na siłę, ale spróbować można.

Zrealizuj swoje marzenia z Oriflame!
Wpisowe do Klubu Oriflame tylko 9 zł!

Nie odkładaj decyzji na ostatnią chwilę! Jeśli chcesz skorzystać z
promocyjnych warunków, zarejestruj się w Klubie Oriflame w marcu 2003 roku.
Nie pozwól, by ominęły Cię atrakcje naszej kampanii marcowej.

a.. Od razu zyskujesz 30 zł (regularna opłata rejestracyjna to 39 zł).
Po rejestracji dostajesz "Zestaw początkowy", czyli komplet materiałów
wyjaśniających zasady współpracy z Oriflame.
b.. Jako konsultant Oriflame od razu kupujesz kosmetyki taniej i zarabiasz
30% na ich sprzedaży (zysk natychmiastowy).
c.. Zależnie od wielkości swoich zamówień otrzymujesz kolejne rabaty, więc
zarabiasz coraz więcej.
d.. Zbierasz punkty premiowe (PP), za które dostajesz cenne nagrody w
ramach programów promocyjnych. Na początek proponujemy udział w programie
"Witamy!".
e.. Możesz skorzystać z różnych akcji i obniżek cenowych dostępnych tylko
dla konsultantów Oriflame.
f.. Możesz brać udział w wielu szkoleniach bez żadnych dodatkowych
kosztów.
Jak zostać konsultantem?

a.. Złóż podpis na wniosku o przyjęcie do Klubu Oriflame.
b.. Po zapłaceniu wpisowego otrzymasz zestaw początkowy z materiałami
potrzebnymi do rozpoczęcia współpracy.
c.. Przyłącz się do programu "Witamy!" z cennymi nagrodami dla nowych
konsultantów
Korzyści dla Ciebie

a.. Pieniądze.
b.. Swoboda wyboru, kiedy i ile chcesz pracować.
c.. Działalność bez inwestycji i ryzyka.
d.. Nowe znajomości i przyjaźnie.
Kilka moich uwag: zysk wynosi nie 30, a ok. 25% (nie lubię wciskać kitu
ludziom). Nie są to może kokosy, ale jak ktoś jest w miarę obrotny, to sobie
nawet całkiem nieźle dorobi. Czyli tak, klienci złożyli u Ciebie zamówienie
za kwotę np. 200 zł (wg ceny katalogowej), Ty składasz zamówienie w placówce
i odbierasz towar, dostajesz fakturę na kwotę mniej więcej 150 zł, jest to
faktura z trzytygodniowym okresem płatności, jeśli wybierzesz taką opcję
przy podpisywaniu umowy, klienci płacą Ci za towar 200 zł, a Ty przelewasz
150 zł na konto firmy lub wpłacasz przy kolejnym zamówieniu w placówce.

Produkty można zamawiać faksem, telefonicznie, osobiście lub poprzez
internet.

Odbiór osobisty w jednej z wielu w kraju placówek Oriflame w kraju, jest ich
ok. 70 lub za pośrednictwem poczty, wtedy jest niestety opłata za przesyłkę
w wys. 14 zł, chyba że zamówisz za co najmniej 125 punktów (każdej wartości
produktu odpowiada pewna ilość punktów), wtedy wysyłka jest gratis.

Nie ma na Tobie presji, że musisz co miesiąc zamawiać za conajmniej jakąś
ilość punktów, raz zamówisz więcej, w innym może nie zamówisz wcale - nie ma
z tego tytułu żadnych konsekwencji.

Jeśli jesteś zainteresowany taką możliwością dorobienia lub nawet
zarabiania - podaj namiary, a wyślę Ci wniosek o przyjęcie do Klubu
Oriflame. Pamiętaj - w marcu wpisowe tylko 9 zł.

m...@w...pl

1. Data: 2003-02-26 06:47:27

Temat: Re: Praca w ORIFLAME
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

1. Data: 2003-02-26 07:00:54

Od: "yoyo" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To byl spam i to bylo zle, mam wyrzuty i wiecej tego nie zrobie

1. Data: 2003-02-27 10:12:56

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yoyo" <m...@w...pl> skribis:

>Wpisowe do Klubu Oriflame tylko 9 zł!

> a.. Od razu zyskujesz 30 zł (regularna opłata rejestracyjna to 39 zł).

rozumiem, ze jak dam ci 9 zl, dasz mi 30 zl ?

--
*************** Pozdrawiam, Leh *
Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *

1. Data: 2003-02-27 10:22:15

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

l:e:h wrote:
> "yoyo" <m...@w...pl> skribis:

> rozumiem, ze jak dam ci 9 zl, dasz mi 30 zl ?

Nieeeee... Musialaby ci dac 39, bo tak to zyskujesz tylko 21 ;-)

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-28 09:36:32

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> skribis:

>Nieeeee... Musialaby ci dac 39, bo tak to zyskujesz tylko 21 ;-)

fakt.. to dam jej 9 i jak nie da 39 to pociagne za odpowiedzialnosc :))

--
*************** Pozdrawiam, Leh *
Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *
fundusze emerytalne i rachunki inwestycyjne *
Zobacz: http://www.gazeta.sky.pl/b.php *

1. Data: 2003-02-28 09:41:50

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

l:e:h wrote:
> ISIA <i...@m...com.pl> skribis:

> fakt.. to dam jej 9 i jak nie da 39 to pociagne za odpowiedzialnosc :))

Tylko nie za mocno, bo sie urwie ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-28 09:57:52

Temat: ORIFLAME?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogole to ktos uzywa tych kosmetykow?
bo nikt z moich krewnych i znajomych,
konsultantke jakas to widzialam ostatnio z 5 lat temu...
chociaz moze to tylko w Lodzi taki marazm?

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-28 10:41:39

Temat: Re: ORIFLAME?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote in message
> A tak w ogole to ktos uzywa tych kosmetykow?
> bo nikt z moich krewnych i znajomych,
> konsultantke jakas to widzialam ostatnio z 5 lat temu...
> chociaz moze to tylko w Lodzi taki marazm?

Ja kiedys, kiedys mialam jakis cien z Oriflame. Calkiem fajny byl :) taki
podwony, a na powierzchni mial jakby wytloczone gwiazdki.
Mialam tez lakier i musze powiedziec, ze byl lepszy niz avonowe, ktore
probowalam. Zuzylam cale pol buteleczki, potem mi zasechl. Ale to wszystko,
reszty nie probowalam.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-28 11:15:32

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> A tak w ogole to ktos uzywa tych kosmetykow?
> bo nikt z moich krewnych i znajomych,
> konsultantke jakas to widzialam ostatnio z 5 lat temu...
> chociaz moze to tylko w Lodzi taki marazm?

Ja uzywam. :)
Krem na noc z wit. A. Gesty tlusty krem o dziwnym zapachu.
Lekko poprawia koloryt skory. Wygladza i nawilza.
Nie luszczy mi sie po nim skora na nosie :).
Mam tusz do rzes, ten tanszy z Visions i jest calkiem calkiem.
Moja kolezanka od dluzszego czasu uzywa tylko tuszu z oriflame
wodoodpornego i jest zadowolona.
Pomadki... no cusz mam - ale z reguly uzywam raz na jakis czas.
Ja tam jestem zadowolona.
Aha maja taki krem do ciala i rak miodowo-mleczny.
Mnie osobiscie totalnie zachwycil, ale jak na moja 18stoletnia
kieszen to kosztuje za duzo.

> Pozdrowienia
> ISIA

Bastet_Milo