Re: Sucha skóra na twarzy!!

1. Data: 2003-02-25 14:47:30

Temat: Re: Sucha skóra na twarzy!!
Od: Botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-23 20:48, Użytkownik Elfka napisał:

> Pozostalo mi jedynie potwierdzic. Nivea Soft jest dobry, a zwlaszcza dla
> spieczonej suchej skory twarzy w sloneczne letnie dni.

Właśnie używałam tego kremu po opalaniu (pożyczony byłw ramach tego, że
jak wszystko nie działa, to daj tę Niveę, bo ja to specjalnie nie
lubię). I muszę powiedzieć, że najpierw szczypał (uff, od razu
potweirdziło moją niechęć do rzeczonego kremu), ale potem ... nic tak
pięknie nie działało. Mniam.

--
Pozdrawiam Botwinka