OSTRZEZENIE !

11. Data: 2006-03-02 13:03:23

Temat: Re: OSTRZEZENIE !
Od: "Halinka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
news:du6l9v$p0f$1@atlantis.news.tpi.pl...
>I zastanawiałem się Jeffie czy lepiej mieć do czynienia z przęstępcami czy
>z ludźmi chorymi z nienawiści. Wychodzi, jakby nie patrzeć, że jednak z
>przestępcami (szczególnie jeżeli są optymalnymi, ha, ha, ha)

Ty to już masz nieźle w głowie namieszane. Mniej słoninki, a więcej jabłek
polecam...

H.

12. Data: 2006-03-02 13:42:26

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halinka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

> Jak widać jedzenie golonek zagryzanych tłustym boczkiem jest bardziej
> oczywiste niż pisanie pod postem :)

Jak widać potrzebna Ci jest lektura zasad netykiety:
http://free.polbox.pl/netyk.html

Krystyna

13. Data: 2006-03-02 13:53:47

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* napisał:

> Jak widać potrzebna Ci jest lektura zasad netykiety:
> http://free.polbox.pl/netyk.html

Tobie rowniez.. Szczegolnie punkt:
- Kiedy odpowiadasz na inna wiadomosc, staraj sie nie cytowac calego
listu, a jedynie te czesc, ktorej dotyczy twoja odpowiedz. W zlym tonie
jest w cytowanej czesci pozostawianie sygnatury nadawcy.
Rownie naganne jest zacytowanie calego listu tylko po to aby dodac pod
nim tekst w stylu: "zgadzam sie", "tak tez mysle".

Eot

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

14. Data: 2006-03-02 14:03:04

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rownie naganne jest zacytowanie calego listu tylko po to aby dodac pod
> nim tekst w stylu: "zgadzam sie", "tak tez mysle".

A konkretnie, to co masz do zarzucenia Krystynie odnoście jej poprzedniego
postu, bo jakoś nie zauważyłam pogwałcenie przytoczonego przez ciebie
punktu. To, ze zostawiła poprzedniego twojego dyskutanta, miało przecież
konkretny cel. Nie zauważyłeś?

Pozdrawiam,
Akulka

15. Data: 2006-03-02 14:14:44

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akulka napisał:

> [...]
> postu, bo jakoś nie zauważyłam pogwałcenie przytoczonego przez ciebie
> punktu. To, ze zostawiła poprzedniego twojego dyskutanta, miało przecież

A po co na samej gorze moja wrotka, ktora Halinka wygenerowala? Po co
tekst Jerzego? Pytanie co Krystyna miala na mysli. Bo do pierwszego
posta to jeszcze nie tak straszne, ale jak sie kopiuje kolejno ciagle to
samo, zaczyna to byc irytujace i niepotrzebnie zajmuje miejsce oraz
utrudnia czytanie, rzecz jasna.

Eot napisalem poprzednio, to cos oznacza. Wiec po co ciagniesz dalej
dyskusje? Pomysl...

16. Data: 2006-03-02 14:27:37

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):

[...]

Artykul w Wikipedii stanowi zamach na elementarne zasady pismiennictwa
encyklopedycznego. Z jego lektury osoba nieobeznana z tematem moze
wyciagnac wniosek, ze srodowisko naukowe jest 50:50 "za":"przeciw", a
spoleczenstwo zdecydowanie "za". Tymczasem tak jest tylko w opinii
kilku domoroslych pogromcow naukowcow, jak OptyKrysia czy Pan Alojzy.

Skandalem bedzie, jesli artykul nie zostanie natychmiast skasowany lub
przynajmniej przepisany - w taki sposb, aby dawal niezaklamany obraz
tematu.

17. Data: 2006-03-02 14:30:27

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co na samej gorze moja wrotka, ktora Halinka wygenerowala?

Nie mam poprzednich topików juz na kompie ale chyba dlatego, ze ci
odpowiadała?

> Eot napisalem poprzednio, to cos oznacza. Wiec po co ciagniesz dalej
> dyskusje? Pomysl...

EOT napisałeś do Krystyny, ja sie wtrąciłam bo nie wiedziałam jakie masz
powody cytować punkt, który nie wydawał mi się być adekwatny. Jesli ty wiec
masz racje (nie chce mi sie sprawdzać) - to ok. Ostatnio jednak widzę, że
nieco ci puszczają nerwy. Wyluzuj, nie każdy kto sie do ciebie odezwie jest
twoim wrogiem. Może za dużo węgli w diecie;P?

Pozdrawiam,
Akulka

18. Data: 2006-03-02 14:40:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Kiedy odpowiadasz na inna wiadomosc, staraj sie nie cytowac calego listu, a
> jedynie te czesc, ktorej dotyczy twoja odpowiedz.

??? Dokładnie tak robię.

W zlym tonie
> jest w cytowanej czesci pozostawianie sygnatury nadawcy.

??? A gdzie ja zostawiłam sygnaturę nadawcy??? Przykład poproszę.

> Rownie naganne jest zacytowanie calego listu tylko po to aby dodac pod nim
> tekst w stylu: "zgadzam sie", "tak tez mysle".

MNIE to zarzucasz??? Przykład poproszę.

Krystyna

19. Data: 2006-03-02 14:56:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

Bo nawiązuję do Twojej wypowiedzi.

> [...]
> powody cytować punkt, który nie wydawał mi się być adekwatny. Jesli ty wiec
> masz racje (nie chce mi sie sprawdzać) - to ok.

W takich sytuacjach można skorzystać z linka forum gazety.pl:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
.misc.dieta
albo google: http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta?hl=pl

Krystyna

20. Data: 2006-03-02 15:19:33

Od: "Halinka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:du6sob$qnh$1@news.onet.pl...

> Jak widać potrzebna Ci jest lektura zasad netykiety:
> http://free.polbox.pl/netyk.html

Zobacz sobie swój post i potem pouczaj innych

H.

oryginalny przepis na pizzę z Pizza Hut i KFC
Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!
Adipex
w czym dużo żelaza?
przytyc