Re: OT

Data: 2007-04-05 06:59:07
Temat: Re: OT
Od: "Sky" <s...@o...pl>

news:ev0n86.2e4.0@poczta.onet.pl...

> Ty masz jakies urojenia...

Taaa?! ;P
Zawsze pierwszy zaczynasz artykułować
jakieś swoje anse [zastrzeżenia] do mnie.
Zawsze ty zaczynasz dyskurs między nami w moich
wątkach...nigdy jeszcze chyba nie było inaczej.
Jakoś ja nie wychodzę z taką inicjatywą... ;P
Więc to musi być miłość! ;)

> ???? Biedny jestes.

Kto jest biedniejszy? Ten co dobrze innym życzy
czy ten który uważa owe życzenia za przewrotność i obłudę? ;)

> Obluda.

Terefere...bo gdybyś próbował inaczej
to zinterpretować chybaby cię pokręcio... ;P

Ty chcesz żeby ktoś ci lizał dupsko
zgodnie z twoim widzimisię...i tyle...
Jak zresztą wszyscy popaprani egotycy.
;P