Re: OT

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: OT
Date: Thu, 5 Apr 2007 12:19:49 -0500

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:ev26ni$4cn$1@news.onet.pl...

> Taaa?! ;P
> Zawsze pierwszy zaczynasz artykułować
> jakieś swoje anse [zastrzeżenia] do mnie.
> Zawsze ty zaczynasz dyskurs między nami w moich
> wątkach...nigdy jeszcze chyba nie było inaczej.
> Jakoś ja nie wychodzę z taką inicjatywą... ;P
> Więc to musi być miłość! ;)

Tyle razy już Ci tłumaczyłem że Twoje wypowiedzi
prowokują tego typu moją reakcję dlatego że są
wodolejstwem nie na temat grupy, że nie są żadną
dyskusją czy przedstawieniem *swoich* poglądów
tylko jakimś jałowym i bezpłciowym rzuceniem tu
prasówki bez najmniejszego komentarza... a Ty
dalej nie rozumiesz o co chodzi.

Tu nie ma miejsca na powtórki z onetu czy gazety.pl
Tu są grupy DYSKUSYJNE na których powinieneś jakoś
zainicjować DYSKUSJĘ poprzez prezentację swoich
poglądów lub choćby pytań na zadany temat a nie
jakiś link do onetu bez komentarza...
Czy to tak trudno zrozumieć?

> Kto jest biedniejszy? Ten co dobrze innym życzy
> czy ten który uważa owe życzenia za przewrotność i obłudę? ;)

Może masz słabą pamięć, ale ja wciąż pamiętam Twój stosunek
do mnie z nie tak znowu dawna temu... Twoje dobre życzenia
już na zawsze będę miał tam, gdzie słonko nie dociera...
Więc nie zgrywaj się tu na przyjaciela bo nic z tego nie wyjdzie.

> Terefere...bo gdybyś próbował inaczej
> to zinterpretować chybaby cię pokręcio... ;P
>
> Ty chcesz żeby ktoś ci lizał dupsko
> zgodnie z twoim widzimisię...i tyle...
> Jak zresztą wszyscy popaprani egotycy.
> ;P

Udowadniasz jeszcze raz, że inaczej mówisz o mnie
a inaczej myślisz i tylko udajesz te serdeczności.
Potwierdzasz tym samym że moja interpretacja Twojego
zachowania jako obłudnego jest POPRAWNA.

Jak dla mnie EOT... nie obiecuję odpowiedzi.