Re: OT

From: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: OT
Date: Fri, 14 Feb 2003 13:33:48 +0100
Sender: j...@p...onet.pl@mdaczewski.it.usr.onet.pl

In article <b2genl$9p7$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...

> A jesli dziecko bedzie sie chcialo przytulic do takiego "tatusia" z wlasnej
> woli - to co - zmuszanie czy nie ?

do jakiego tatusia? o czy mowimy - o pedofilu, czy o homoseksualnym
ojcu?

> Rozmawiamy o patologii czlowieku.

Tak - pedofilia to patologia i przestepstwo.
Dziekuje, ze rozumiesz to, ze jestem czlowiekiem.

> Z mojego punktu widzenia to zwykla patologia. Na dodatek niosaca ze soba
> falszywe wzorce.
> Chociaz ok - zgadzam sie, moga byc inne punkty widzenia i inne normy
> etyczne.
> Rzecz jest bardzo wzgledna.

A z mojego punktu widzenia patologia jest wyglaszanie takich pogladow
jak Twoje. I na dodatek to ona niesie falszywe wzorce.

Najczesciej (nie moge uogolnic do wszystkich :) ) tacy ludzie sa bardzo
tolerancyjni i otwarci. I pokazuja wzorzec, ze niezaleznie od
przeciwnosci (opinia otoczenia, nietolerancja itp) mozna sie kochac i
byc ze soba.

> Wiesz -zastanawialnym sie. Chyba jednak z dwojga zlego nie chcialbym byc
> wychowywany przez dwoch "tatusiow".
> Dwoch obcych facetow na dodatek homoseksualisci .... brrr ... ciarki mnie
> przechodza - Ciebie nie ?

Nie, nie przechodzi. Uwazam, ze to lepsze niz pozostawac w domu dziecka.
Tym bardziej, ze proces adopcyjny specjalnie przygotowuje i selekcjonuje
rodzicow.

> Na dodatek gdybym trafil na spolke pederastow to mialbym naprawde
> przechlapane ...

Hmmm a co wg Ciebie znaczy pederasta? :) Ja wiem, ale uscislam, zeby nam
sie nie mylilo.

> IMHO raczej chroni przed jeszcze gorszym wypaczeniem charakteru, niz moglby
> spowodowac brak rodzicow.

IMHO, nie chroni, tylko tkwi we wlasnym bledzie. Tak jakbys powiedzial,
ze spolecznosc antysemicka chroni przed wypaczeniem charakteru
eliminujac ze swojego srodowiska zydow.

> Ci

> No to pomysl przez chwile i zastanow sie, do czego doprowadzi nas erozja
> obyczajow.
> Drzewiej to juz sie zdazalo ...

Jaka erozja obyczajow? Homoseksualizm jest stary jak swiat. To ze teraz
ludzie (a przynajmniej czesc) dochodza do wniosku ze dopoki nie zmusza
sie ich do homoseksualizmu to nie jest to nic zlego, swiadczy tylko o
dobrym kiedunku zmian.

K.