Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny

141. Data: 2003-08-14 08:39:44

Temat: Re: OT
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Na specjalne zyczenie milionow

agi fghfgh napisala:

>Wiec prosze. Skoro dla ciebie jest to bez róznicy to przez wzglad na
>tych, którym to jednak uprzykrza zycie.

No to ja prosze o jakis latwiejszy nick agi, bo Twoj sie ciezko przepisuje ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

142. Data: 2003-08-14 08:42:45

Temat: Re: Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Ja Cię rozumiem doskonale, tylko chodzi o to, że właśnie dla mnie taka miłość
> bezwarunkowa, ślepa i niemądra nie jest już miłością w tradycyjnym tego słowa
> znaczeniu.

Zgadzam sie, dla mnie równiez. Jednak wiele matek tylko taka milosc umie
okazac - a ja nie umialam tego uczucia inaczej nazwac w krótkim zdaniu.

> Ale to tylko słówka ;-) Wiem, co miałaś na myśli i zgadzam się z
> Tobą.

:))))))))
Ciesze sie :)
pzdr
agi

143. Data: 2003-08-14 08:45:39

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> No to ja prosze o jakis latwiejszy nick agi, bo Twoj sie ciezko przepisuje ;)

fgh to czysty alfabet przecie ;)
pzdr
agi ( pisz sama 'agi' - reszta to byl zlepek i pozostal bo jakos tam
mnie wyróznia sposród tych milionów newsowiczów ;)

144. Data: 2003-08-14 08:50:51

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> A mi Ciebie żal - bo na starość będą Cię dzieci kiepsko traktować, jak
> pozwalasz im wchodzić sobie na głowę.

Dziwi mnie Twoje zdanie. Czy umiejetnosc przeproszenia za swoje
zachowanie jest pozwalaniem wchodzenia sobie na glowe?
Bo dla mnie to dwie rózne rzeczy.
pzdr
agi

145. Data: 2003-08-14 08:55:57

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Albo ma po prostu jeszcze bardzo male dziecko :)
> pzdr
> agi niewinnie

Mam maleńkie dziecko i nieproporcjonalnie więcej dzieci wychowywanych,
współwychowywanych i którymi się tylko opiekowałam - na koncie. Opieka
(częsta i intensywna) nad cudzymi dziećmi nauczyła mnie tej nieziemskiej
cierpliwości. Cudzych dzieci nie uderzyłabym tym bardziej.

Margola

146. Data: 2003-08-14 09:07:28

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co podejrzałem to używasz Outlooka a w jego okienku
jest 'od kogo'
Oprócz tego odpowiadam "na.." a nie 'komuś..'
dlatego też żądanie pozostawiania wrotek uznaję za
bezzasadne.

Pozdrawiam
Qwax

147. Data: 2003-08-14 09:07:58

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:

> Wiesz, a ja mimo braku lańska też czuję... oj, coś ne tak z tymi naszymi
> teoriami...

Bo moze nie chodzi o klapsy czy ich brak a o milosc i troske rodziców?
Dlatego ja wlasnie nie lubie uogólnien i usprawiedliwian szeregu
zachowan jednym zaledwie czynnikiem.
pzdr
agi

148. Data: 2003-08-14 09:09:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Cos w tym musi byc, bo czy na grupie, czy w
> zyciu czesciej slysze od kobiet, ze czuly sie upokorzone
biciem w domu, niz od
> mezczyzn.

"Nie chcę być poniżana więc nie będę postępować niegodnie" -
dobre! ??

Pozdrawiam
Qwax

149. Data: 2003-08-14 09:12:38

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Bo można kogoś sprać do krwi twierdząc, że to nie było w
celu zbicia, lecz w
> celu ukarania.

Mówić to sobie można.
"Jak partia mówi że 'nie da' to nie da, jak mówi że 'da' to
mówi"
// kto się nie uczy z historii skazany zostaje na jej
powtórne przeżycie //

Pozdrawiam
Qwax

150. Data: 2003-08-14 09:13:31

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Od zapewniania emerytury to nie sa dzieci, ale fundusz
powierniczy ;)

ROTFL

Qwax

Gdy masz syna...pół żartem, pół serio