mam doła jak nie wiem

21. Data: 2004-10-18 06:11:44

Temat: Re: mam doła jak nie wiem - przydługie
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał

> Che, che, ja myję okna dwa razy do roku, przed Bożym Narodzeniem i
> Wielkanowcą.

No proszę ... 2 razy do roku ... hmmm ... a tu piszesz zupełnie coś innego :-/

http://tinylink.com/?YwUzeHXjGW

Pozdrawiam
MOLNARka

22. Data: 2004-10-18 07:42:25

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" :

> http://tinylink.com/?YwUzeHXjGW

Tam pisałam "ja myłam".
Przed Wielkanocą umył mąż.

Pozdrowienia.

Basia

23. Data: 2004-10-18 12:48:05

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ckvri5$26n3$1@news2.ipartners.pl,
Basia Z. <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał/a:
> Użytkownik "MOLNARka" :

> Tam pisałam "ja myłam".
> Przed Wielkanocą umył mąż.

A przed Bożym Ciałem Michał ;-)
Po co się tłumaczysz?
Sprawa czestości mycia okien jest prywatną sprawą każdego z nas i jest to
chyba pierwszy przypadek, kiedy nie zgadzam się z MOLNARką.
Nie napiszę ile razy ja myje okna, bo okaże się to i owo ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Matka poswieca 20 lat na to, zeby zrobic z syna czlowieka,
a pierwsza lepsza kobieta robi z niego idiote w ciagu 20 minut.

24. Data: 2004-10-18 13:54:32

Temat: Re: OT!!!
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::*Kameljanda*::.." <k...@g...pl.invalid> napisał w
wiadomości news:cktaha$9gr$1@atlantis.news.tpi.pl...

No właśnie, nie wiesz, skąd ją można ściągnąć? Bo miałam na płycie, ale mi
wcięło, tzn. poszła w ludzi i nie wróciła :))
Pozdrawiam
Ola z Gdańska

25. Data: 2004-10-18 13:57:16

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Orka wrote:

> No w?a?nie, nie wiesz, sk?d j? mo?na ?ci?gn?ae? Bo mia?am na p?ycie, ale mi
> wci??o, tzn. posz?a w ludzi i nie wróci?a :))

Np. stad.
http://www.moraff.com/main/Default.jsp

--
sveana

26. Data: 2004-10-18 16:58:21

Od: "FeLicja" <I...@-...-c-o-m> szukaj wiadomości tego autora

Orka wrote:

> No właśnie, nie wiesz, skąd ją można ściągnąć? Bo miałam na płycie,
> ale mi wcięło, tzn. poszła w ludzi i nie wróciła :))

http://www.shockwave.com/sw/mindgames/card_board/

Trzy rozne w liscie gier w podanym linku. Do pobrania z sieci za darmo z
ograniczonym czasem (pozniej trzeba wykupic, jezeli ma sie taka potrzebe
;-)) ale niektore posiadaja wersje "play online", a te mozna grac do
upadlego za darmo.
Kasia, uzalezniona od paru gier z shockwave.com ;-)

27. Data: 2004-10-18 17:18:58

Od: "..::*Kameljanda*::.." <k...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No właśnie, nie wiesz, skąd ją można ściągnąć? Bo miałam na płycie,
ale mi
> wcięło, tzn. poszła w ludzi i nie wróciła :))

Polecam Google, naprawdę całe morze możliwości ;)
http://42.pl/url/9a2
Od wersji on-line, poprzez dema do zupełnie darmowych. Jest tego
zatrzęsienie.

No dobra, to jedne z moich ulubionych ;)
http://www.en.zylom.com/allgames.jsp, szczególnie ładnie oprawione
graficznie i muzycznie dema...
Jeśli mogę coś jeszcze dodać, to zerknij na gry Cubis, Cosmic Switch i
Zuma ;) I już nic więcej nie mówię ;)
--
=======..::*Kameljanda*::..========
Kamelia => http://tinyurl.com/35gj2

28. Data: 2004-10-18 18:54:30

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Xena"
<t...@l...com.pl> mówiąc:

>Nie napiszę ile razy ja myje okna, bo okaże się to i owo ;-)

Akurat. Boisz się po prostu KAJECIKA. :->

Agnieszka (prfhyhyhyhy)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

29. Data: 2004-10-18 19:52:56

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, serdeczne dzięki, wiedziałam, że mogę liczyć na pomoc :))

Pozdrawiam z mokrego Gdańska
Ola

30. Data: 2004-10-18 20:53:35

Temat: Re: mam doła jak nie wiem
Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <x...@o...pl> skrev i meddelandet
> Mam powoli wszystkiego dość, życia, szukania pracy, liczenia pieniędzy,
dzieci,
> męża, psa, siebie i wogole wszystkiego. Wiem jutro będzie nowy dzień,ale
będzie
> on taki sam. Powoli brak mi sił na normalne życie, zżerają mnie wyrzuty
> sumienie, że zwolniono mnie z pracy po urodzeniu Krzysia i przez to nasz
> standard życiowy zmalał i to znacznie. Staram się oszczędzać, nie brakuje
nam
> jeszcze na chleb ale mnie brakuje sił na codzienną walkę z
rzeczywistością.

Kobieto, *znajdz* sobie jakas prace!
Wiem, nie jest latwo, ale .... zainteresuj sie funduszami unijnymi. Pomysl,
czego brakuje w Twojej okolicy, napisz projekt i wystap o pieniazki na
sfinansowanie go.
Nie jest to niemozliwe! Ja dzieki takiemu projektowi mialam prace przez 2
lata (nauczyciel w liceum). Potem dostalam kolejna, wygralam z innymi
kandydatami bo ... mialam doswiadczenie...

Zycze powodzenia!
magda

Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P
Piątek
Podziękowania za uśmiech na mojej twarzy
Cześć/ Dzieńdobry.