RE: OT: A teraz kochane dzieci...

1. Data: 2001-07-03 08:33:39

Temat: RE: OT: A teraz kochane dzieci...
Od: A...@w...pl (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego mi się "Miś" kojarzy cały czas z Kęstowiczem? Czy to
> było później?
>
> Basia.

Kęstowicz to Pankracy.
Anka

1. Data: 2001-07-03 10:48:25

Temat: Odp: OT: A teraz kochane dzieci...
Od: "matthias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego mi się "Miś" kojarzy cały czas z Kęstowiczem? Czy to
było później?

Basia.

Kęstowicz to Pankracy.
Anka

Przed Pankracym Kęstowicz mial smoka Telesfora i potem doszedł do niego
młodszy Teodor.

matthias

1. Data: 2001-07-04 06:57:31

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Telesfora + Teodora miał chyba któryś z Damięckich...

--
Pooh - bardziej żółty niż zielony
.

1. Data: 2001-07-04 18:13:53

Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> napisał w wiadomości
> Telesfora + Teodora miał chyba któryś z Damięckich...
>
> --
Nie nie, na pewno Kestowicz - to juz pamietam.

Marta

1. Data: 2001-07-04 22:14:47

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Jul 2001 08:57:31 +0200, "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl>
wrote:

>Telesfora + Teodora miał chyba któryś z Damięckich...

Ktorys z Damieckich to chyba Pana Cerowanego (czyli, podobnie jak z
Telesforem czy Pankracym - stale ten sam Hubert Antoszewski...)

--
Darek

1. Data: 2001-07-05 07:57:29

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> Ktorys z Damieckich to chyba Pana Cerowanego (czyli, podobnie jak z

No wlasnie, strasznie mnie brzydzila ta skarpeta....

Jader

Akcent afrykański
pycha sniadanko
Czeska baszta
Serwis Rybny
Czy ktoś z Was zna mocniejszą przyprawę od TABASCO ?????