pycha sniadanko

1. Data: 2001-07-03 07:34:41

Temat: pycha sniadanko
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj przeboj sniadaniowy ostatniego tygodnia to platki Cini Minis z kefirem
lub maslanka. Platki sa dosc slodkie, z jogurtem nie sa takie dobre, ale
kwasny kefir lub maslanka przejmuja troszke tej slodyczy, i.... pyyycha.
Polecam
Asia

1. Data: 2001-07-03 07:50:40

Temat: Re: pycha sniadanko
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lub maslanka. Platki sa dosc slodkie, z jogurtem nie sa takie dobre, ale
> kwasny kefir lub maslanka przejmuja troszke tej slodyczy, i.... pyyycha.

eee tam... po prostu z mlekiem...
A płatki są obrzydliwie słodkie... Mogłyby być mniej słodkie... Ja to czasem
jadam jak mi córka nie doje na śniadanie...
--
Joanna
Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-07-03 07:55:37

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message

> eee tam... po prostu z mlekiem...

bardziej lubie kefir niz mleko

> A płatki są obrzydliwie słodkie... Mogłyby być mniej słodkie... Ja to
czasem
> jadam jak mi córka nie doje na śniadanie...

sa slodkie przeciez to wlasnie napisalam, ale z kefirem ta slodycz sie super
komponuje, a wlasnie z mlekiem jest ZA slodkie jak dla mnie
Asia

1. Data: 2001-07-04 12:15:25

Od: "dotti" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia napisał(a) w wiadomości: <9hrson$pfs$1@news.tpi.pl>...
>moj przeboj sniadaniowy ostatniego tygodnia to platki Cini Minis z kefirem

Ja je uwielbiam najbardziej na sucho, tak zamiast chipsow do pochrupania,
tylko ze ciezko sie od nich oderwac. A tak przy okazji myslicie ze sa bardzo
tuczace?

pozdr.

1. Data: 2001-07-04 12:28:56

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dotti <d...@i...pl> wrote in message news:9hv1b6$acr$1@news.tpi.pl...

> Ja je uwielbiam najbardziej na sucho, tak zamiast chipsow do pochrupania,
> tylko ze ciezko sie od nich oderwac. A tak przy okazji myslicie ze sa
bardzo
> tuczace?

z tego co pamietam 100 gr to okolo 400 kcal czyli tyle co ........ na
własnie nie wiem co. 200 tiktakow ;-)
Asia

1. Data: 2001-07-04 14:25:49

Od: "dotti" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>z tego co pamietam 100 gr to okolo 400 kcal czyli tyle co ........ na
>własnie nie wiem co. 200 tiktakow ;-)
>Asia

chcesz powiedziec ze torebka tego cuda to ok. 1000 kcal?!!!!!
Ale chyba nie tucza bo nie zauwazylam po sobie, a lubie wiekszosc platkow i
to na sucho.
A propos sniadanka to polecam Frutine z mlekiem (jezeli lubi ktos rodzynki)

dotti

1. Data: 2001-07-04 18:16:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>bardzo

>410 kcal w 100 g - paczka ma 250 g. Tez sie przerazilam ;-)))
>Herbatka

pewnie sa z samego cukru...z "odrobina" masla albo czegos..
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-04 18:17:58

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-05 06:51:39

Od: "dotti" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pewnie sa z samego cukru...z "odrobina" masla albo czegos..
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

Ale po sprawdzeniu kilku rodzajow platkow, przestaje sie martwic, bo
wszytskie maja min. 350 kcal w 100 g, nawet musli. Czyli to normalne...

dotti

1. Data: 2001-07-05 08:53:07

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> pewnie sa z samego cukru...z "odrobina" masla albo czegos..

...a poza tym sa drogie, to juz lepiej wziac zwykle kukurydziane i
posypac je cynamonem.... bez cukru....

--
Anna

Czeska baszta
Serwis Rybny
Czy ktoś z Was zna mocniejszą przyprawę od TABASCO ?????
7 nóg indyczych i co dalej...
OT: A teraz kochane dzieci...