Re: [OT] Allegro

Data: 2006-02-05 11:24:35
Temat: Re: [OT] Allegro
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl>

Użytkownik Dziunia napisał:
A swoją drogą, chodzi właśnie o to, że nie ma nic gorszego niż
zarabianie na
kradzieży.
Akurat kilka dni temu okradziono moją trzymiesięczną córkę. Buchnęli jej
wózek. Wierzę, że gdyby nikt nie kupował kradzionych rzeczy to mniej
było by
tych co kradną.
Oj, ale odpłynęłam od tematu....

To jestem w szoku. Teraz nawet wózka nie mozna zostawić? To jest .... a
zeby takiemu ręce uschly!!! Jeszcze troche a będą dzieciom pampersy ściagać.
Mam nadzieję, ze to zglosilaś i znajdą bandziora (rozpieszczonego by
sprzedac za grosze na papierosy albo...)
Współczuję ci Dziunia!
Pozdrawiam z zimnego Lublina
Pszczółka