[OT] Artur Drzewiecki - nie tylko na medycynie daje sie we znaki

1. Data: 2002-06-15 19:27:38

Temat: [OT] Artur Drzewiecki - nie tylko na medycynie daje sie we znaki
Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oto repost z pl.rec.humor.najlepsze :

-------------------- Start of forwarded message --------------------
From: zamsz <zamsz#marsell.interecho.com>
Newsgroups: pl.news.czytniki,pl.comp.mail
Subject: Re: Plonk (Konik Bujany) - próba analizy (NTG, średnio d
ługie).:-)))
Date: Sun, 5 May 2002 14:29:02 +0000 (UTC)

Artur Drzewiecki napisał(a):

> Zmorą zarówno Usenetu, jak i for dyskusyjnych via WWW są osoby,
> które pozwoliłem sobie nazwać "arcybłaznami".
> Są to bardzo specyficzne trolle, które nie trollują dla samego
> trollowania lub przedstawienia swoich poglądów, ale dla "pokazania
> się" (gdyż prawdopodobnie w ten sposób usiłują się
> dowartościować). Ponadto nie są błaznami (typu np. Stańczyka),
> gdyż podchodzą do tego, co robią i mówią, ze 100% powagą.
>
> Do nich zalicza się Plonk (Konik Bujany etc).

W nastepnej wersji tego posta, ktory zapewne wyslesz na
pl.rec.gry.karciane lub pl.misc.paranauki (zreszta i tak wszystko
jedno) do listy arcyblaznow doklej swoj nickname z dopiskiem
"poczatkujac, dobrze sie zapowiada".

- -
zamsz
Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

-------------------- End of forwarded message --------------------

--
Harry Haller
___________________________

2. Data: 2002-06-15 20:14:18

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Owszem, nie tylko.:-)))
Różnica między mną a opisywanymi osobami (Expertem, Plonkiem etc.) jest
taka, że ja się wpierw śmieję z siebie w takiej a potem z innych, a nie
gadam głupot z pełną powagą.:-)))
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

3. Data: 2002-06-16 10:15:32

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <h...@i...pl>
napisał w wiadomości

> Tu możesz poznać Harrego: GG: 1398692 Tlen:
harryhaller

http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state
=showuser&userid=2763264

Zdolne dziecko z ciebie :-)

Sark

4. Data: 2002-06-16 11:08:27

Od: Harry Haller <h...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W przerwie miendzy kolejnymi uykami ciepuej whisky dnia Sun, 16 Jun
2002 12:15:32 +0200, "Sark" <w...@p...onet.pl> napisau (a):

>Zdolne dziecko z ciebie :-)

Jakby nie było to dzieckiem mojej mamusi i tatusia
będę do końca życia ;ppp
--
Harry Haller
Tu możesz poznać Harrego: GG: 1398692 Tlen: harryhaller
howuser&userid=2763264

Krzywy kręgosłup
cyklosparyna?
Bardzo rzadka choroba - POTRZEBNA PILNA POMOC !!!
Sorry... troche dlugie - refluks...
OT (?) - Expertyza (kopia), czyli opis Jacka golfmastera (dla tych którzy go nie znają - inni czytać nie muszą).