OT Brak dostępu do Pyzola

1. Data: 2003-03-21 10:25:40

Temat: OT Brak dostępu do Pyzola
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój Szmatluk nie ściąga postów Kaśki-Pyzol, mimo że nie jest ona przeze mnie
zablokowana.

Czy ktoś z Wiedzących ma pomysł, dlaczego tak się dzieje, a przede
wszystkim, czy coś można z tym zrobić bez zmiany czytnika?

1. Data: 2003-03-21 10:43:30

Temat: Re: OT Brak dostępu do Pyzola
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mój Szmatluk nie ściąga postów Kaśki-Pyzol, mimo że nie jest ona przeze mnie
> zablokowana.

Potwierdzam. Ale problem chyba nie w Outlooku.
Ja widze Pyzola tylko przez Onet. W mojej 'ukochanej' Gazecie Pyzola nie ma.

Tris

1. Data: 2003-03-21 10:50:06

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@o...pl <t...@o...pl>
<snip>
> Potwierdzam. Ale problem chyba nie w Outlooku.
> Ja widze Pyzola tylko przez Onet. W mojej 'ukochanej' Gazecie Pyzola nie
> ma.

Prześladowania ze strony "miłośników pokoju"?

P.

1. Data: 2003-03-21 11:24:22

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@o...pl> napisała:

> Potwierdzam. Ale problem chyba nie w Outlooku.
> Ja widze Pyzola tylko przez Onet. W mojej 'ukochanej' Gazecie Pyzola nie ma.

Ja również potwierdzam. Sam już się o to chciałem zapytać. Widzę Pyzola tu i ówdzie
w cytatach, ale jej samej - ani śladu.

Używam również Szmatluka (piękne określenie!), sprawdziłem sytuację na trzech
serwerach: Gazety (news.gazeta.pl), Onetu (news.onet.pl) oraz Telekomuny
(news.tpi.pl).
Pyzola nie ma! Widzę ją natomiast w internetowym serwisie Googli, jednak korzystam
z niego od święta.

Droga Pyzol! Spróbuj coś zadziałać ze Swojej strony, bo chyba większość uczestników
grupy traci szansę na poznanie Twojego niewątpliwie cennego punktu widzenia
w dyskusjach, w których zabierasz głos. Może spróbuj "doczepić" się do innego
serwera grup, albo wysyłać przez jakąś internetową bramkę? Z naszej strony chyba
niewiele możemy Ci pomóc.

Pozdrawiam - bez odbioru. ;-)

--
Sławek

1. Data: 2003-03-21 11:31:12

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl>

[snip]
> [...]
> Telekomuny (news.tpi.pl). Pyzola nie ma! Widzę ją natomiast w
> internetowym serwisie Googli, jednak korzystam z niego od święta.

Widać ją też na www.polnews.pl.

P.

1. Data: 2003-03-21 11:38:05

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:
> Mój Szmatluk nie ściąga postów Kaśki-Pyzol, mimo że nie jest ona przeze

:)))))))) (Szmatluk jest OK :)))

> mnie zablokowana.
>
> Czy ktoś z Wiedzących ma pomysł, dlaczego tak się dzieje, a przede
> wszystkim, czy coś można z tym zrobić bez zmiany czytnika?

Potwierdzam! Również nie zasysam postów od w/w Pani.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-21 11:44:41

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom <t...@N...waw.pl>

> Potwierdzam! Również nie zasysam postów od w/w Pani.

Toarzyszu Tycztomek, Wy nie potwierdzajcie, tylko, jako informatyk,
uratujcie ludzkość przed brakiem Pyzola :)

P.

1. Data: 2003-03-21 11:46:11

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:
> tycztom <t...@N...waw.pl>

> Toarzyszu Tycztomek, Wy nie potwierdzajcie, tylko, jako informatyk,
> uratujcie ludzkość przed brakiem Pyzola :)

OK, a Wy Towarzyszu jako Psycholog uratucje mnie (sam nie wiem od czego -
chol.. czyżbym był zdrowy psychicznie? Nie.... nie ma zdrowych psychicznie
infrormatyków :))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-21 11:53:12

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom :

> OK, a Wy Towarzyszu jako Psycholog uratucje mnie (sam nie wiem od czego -
> chol.. czyżbym był zdrowy psychicznie? Nie.... nie ma zdrowych psychicznie
> infrormatyków :))

Byc moze juz za pozno, ale chron sie przed Laikiami :)

Tris

1. Data: 2003-03-21 11:56:29

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis wrote:
> tycztom :

> Byc moze juz za pozno, ale chron sie przed Laikiami :)

Za późno jak nic (nawet na 'nogi').
Przed laikami się nie uchronię (największymi są zazwyczaj moi Szefowie
psssss - chyba nie powinienem tego pisać - dobrze, że dodałem 'zazwyczaj'
:))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

ksiażki
uzaleznienie internetowe mojej mamy- pomocy
2003.2003
Czy wojna to słuszna sprawa?
jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu