krem-żel pod oczy

1. Data: 2003-06-27 10:01:55

Temat: krem-żel pod oczy
Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 20 lat czy powinnam zacząć używać preparaty pod oczy?? Dodam że często
mam (szczególnie rano) opuchnięte oczka, może to też wynikać z tego że dużo
czasu spędzam przed kompem.Jeśli moacie jakieś sugestie to proszę podać markę
i orientacyjną cenę. Dzięki pozdrawiam

1. Data: 2003-06-27 11:26:18

Temat: Re: krem-żel pod oczy
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dużo
> czasu spędzam przed kompem.Jeśli moacie jakieś sugestie to proszę podać

witam
polecam ci" krem-żel Eris, z seri forte 25+" jest całkiem przyjemny i
skuteczny.
rozjaśnia cienie,usuwa objawy zmęczenia,wygładza,odżywia i nawilża.
jest to krem -żel na noc,ceny nie znam ale mysle ze jak prawie kazdy produkt
z tej serii ok 50 zł.
pozdrawiam
paula
http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-06-27 11:33:05

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dużo
> czasu spędzam przed kompem.Jeśli moacie jakieś sugestie to proszę podać
Używam żelu z liposomami z Avonu, dla mnie w sam raz! Mam 22 lata i też
sporo czasu spędzam przed komputerem. Myślę, że ten żelik jest odpowiedni
dla młodych osób, które jeszcze nie potrzebują zbytniego nawilżania pod
oczy. Fajnie odświeża i chłodzi. Normalnie kosztuje 29,9 zł, ale jak to w
Avonie, często są promocje i ja swój kupiłam za 15,9 zł.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-27 12:53:59

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dużo
> czasu spędzam przed kompem.Jeśli moacie jakieś sugestie to proszę podać

Może to Cię zainteresuje:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20909&ses
sion=6f2c9444c4e65663

pozdrawiam,
Lara

1. Data: 2003-06-27 16:22:36

Temat: OT:Bylo:Re: krem-żel pod oczy jest osobiste pytanie
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lara <l...@g...pl> napisał(a):

> http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20909&ses
sion=6f2c9444c4e65663

> pozdrawiam,
> Lara

Lara,nie obraz sie,ale mam do ciebie osobiste pytanie: Lubisz robisz zakupy
kosmetykow przez net???Bo ja kocham szwendac sie po perfumerii,ogladac
kremy,wachac perfumy ,lubie jak mi pani recytuje zalety kosmetyku,da probke
kremu za 360 zl itd.Nie probowalam nigdy przez net,bo chyba nie mialabym tej
samej przyjemnosci kupowania........Hafsa

1. Data: 2003-06-27 22:18:19

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Lara,nie obraz sie,ale mam do ciebie osobiste pytanie: Lubisz robisz
zakupy kosmetykow przez net???

No cóż... nie tyle lubię, co jestem do nich niejako zmuszona, co najmniej z
dwóch powodów. Po pierwsze: mieszkam w miasteczku, w którym dostęp do
kosmetyków dobrej jakości jest nieco ograniczony i aby zaopatrzyć się w coś
więcej niż tusz do rzęs L'Oreal'a muszę wyruszyć w kilkunastokilometrową
wycieczkę do sąsiedniego miasta. Po drugie: wstyd się przyznać, ale jestem
typem zakupoholiczki... zawsze kupuję o wiele więcej niż tego w
rzeczywistości potrzebuję, zwłaszcza kosmetyki. Zakupy w Internecie mają ten
plus, że nie kusi żaden zapach, ani opakowanie, a składanie zamówienia przy
widniejącej obok opisu kosmetyku i stale rosnącej w miarę powiększania
listy, cenie, zmusza do głębszego zastanowienia się nad swymi prawdziwymi
potrzebami ;)

>Bo ja kocham szwendac sie po perfumerii,ogladac
> kremy,wachac perfumy ,lubie jak mi pani recytuje zalety kosmetyku,da
>probke kremu za 360 zl itd.

A ja nie :) Owszem, uwielbiam przebierać między kosmetykami, wypróbowywać
je, obwąchiwać, ale nie znoszę, gdy ktoś mi w tym przeszkadza, zwłaszcza
sprzedawcy ;) Wiem, część z nich naprawdę zna się na rzeczy, ale zniechęca
mnie do nich myśl o tym, że są tam przede wszystkim po to, by coś sprzedać
;)

>Nie probowalam nigdy przez net, bo chyba nie mialabym
>tej samej przyjemnosci kupowania........

Dlatego też przez Internet kupuję sprawdzone, znane mi kosmetyki.

pozdrawiam serdecznie
Lara

1. Data: 2003-06-28 07:34:19

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lara <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> więcej niż tusz do rzęs L'Oreal'a muszę wyruszyć w kilkunastokilometrową

Ja tez mieszkam w malej miescinie,gdzie nawet Loreala nie ma;-))) dlatego
zakupy w perfumerii sprawiaja mi wielka przyjemnosc.

Po drugie: wstyd się przyznać, ale jestem
> typem zakupoholiczki...

ja tez,niestety i nie ma sie czego wstydzic...

zawsze kupuję o wiele więcej niż tego w
> rzeczywistości potrzebuję, zwłaszcza kosmetyki.

to tez moj problem,ale mam corke,ktora mi pomaga zuzywac je...

> [...]
> widniejącej obok opisu kosmetyku i stale rosnącej w miarę powiększania
> listy, cenie, zmusza do głębszego zastanowienia się nad swymi prawdziwymi

no tak,tyle ze odbiera ta przyjemnosc cieszenia sie od razu z posiadania
noewgo kosmetyku.

> [...]
> mnie do nich myśl o tym, że są tam przede wszystkim po to, by coś sprzedać

ja chodze do wyprobowanej perfumerii do Sefory,gdzie znaja sie na rzeczy i
nic mi nie wcisna na sile.
A daja przy okazji mase probek, i to takich,ktore ja chce a nie takich,ktore
im zalegaja na stanie.

> Dlatego też przez Internet kupuję sprawdzone, znane mi kosmetyki.

jak dlugo potem czekasz na przesylke?Placisz u listonosza?czy karta kredytowa?
Pozdrawiam rowniez Hafsa

1. Data: 2003-06-28 07:34:21

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-28 09:31:36

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dużo
> czasu spędzam przed kompem.Jeśli moacie jakieś sugestie to proszę podać

Oriflame ma żel pod oczy w młodziezowej serii "aloe". Aż wyciągnęłam katalog
i wczytałam: "Znakomicie odświeża i nawilża skórę wokół oczu. Koi
podrażnienia, usuwa ślady zmęczenia, napięcia i stresu. Zawiera wyciąg z
aloesu.". Żel kosztuje 18,90 za tubke (15ml.)
________
sheba 20

1. Data: 2003-06-28 09:40:16

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
> podrażnienia, usuwa ślady zmęczenia, napięcia i stresu. Zawiera wyciąg z
> aloesu.". Żel kosztuje 18,90 za tubke (15ml.)

Mam, i przyznam, ze nie jest zachwycajacy, lekko sie klei.
A żel ze swietlikiem dzialal o wiele lepiej jesli chodzi
o "usuwanie sladow zmeczenia, napiecia i stresu".
No i kosztuje 5 zlotych.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

tonik
polsko-wloska relacja pourlopowa [dla cierpliwych]
Gdzie makijaż - KRAKÓW
oko piecze
żółty cień do powiek