żółty cień do powiek

1. Data: 2003-06-26 17:55:36

Temat: żółty cień do powiek
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna juz poszukuje żółtego cienia do powiek.
Pełno w sklepach jest z perłowych, z brokatem, ale nie ma matowego -
intensywnego koloru żółtego.
Czy wiecie czy któraś z firm ma takie w swojej ofercie?
Pytalam w drogerii Natura o Inglot ale aktualnie nie miały, z Manhatanu to
samo...

Pomożecie???

Kofeinka
1309724

1. Data: 2003-06-26 17:56:37

Temat: Re: żółty cień do powiek
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-26 19:55:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *kofeinka* skreślił te o to słowa:

Ja wczesna wiosną kupowałam w Sephorze.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-26 17:58:11

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wczesna wiosną kupowałam w Sephorze.

Ale z "Inglota"??

1. Data: 2003-06-26 17:59:35

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-26 19:58:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *kofeinka* skreślił te o to słowa:

> Ale z "Inglota"??

Nie, "sephora', ich firmowe.
Sorki za brak precyzji.
ZTCW Inglota w Sephorze nie ma.

1. Data: 2003-06-26 18:00:09

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kofeinka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ale z "Inglota"??
>
> witam
w Sephorze nie mają kosmetyków Inglota,może szposukaj w innym sklepie?
p.

1. Data: 2003-06-26 18:44:07

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od dawna juz poszukuje żółtego cienia do powiek.
> Pełno w sklepach jest z perłowych, z brokatem, ale nie ma matowego -
> intensywnego koloru żółtego.

Żółty? Chcesz naciągnąć szpital na odszkodowanie?
To bezcelowe. Jak gonienie własnego cienia (rzadko żółtego).

PA

1. Data: 2003-06-26 19:05:16

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kofeinka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ale z "Inglota"??

Inglot ma stoiska firmowe w niektorych hipermarketach (na pewno w
Carrefourze), tam popytaj ;)

Asiek

1. Data: 2003-06-26 20:01:50

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żółty? Chcesz naciągnąć szpital na odszkodowanie?
> To bezcelowe. Jak gonienie własnego cienia (rzadko żółtego).

Hmmm...:-)
Buahhaha

1. Data: 2003-06-26 20:19:31

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys byly takie w oriflame,ale nie wiem czy nadal sa!
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

---

1. Data: 2003-06-27 05:54:01

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kofeinka <k...@b...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Kofeinka
> 1309724
>
> Na 100% ma inglot, wiem, bo oglądałam ostatnio, są takie cytrynowe -3
rodzaje: matowe, perła i matrix.

Suszarka
rozstępy
tatuaż z henny