tatuaż z henny

1. Data: 2003-06-26 14:14:03

Temat: tatuaż z henny
Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy któraś z Was miała przyjemniść nosić taki hennowy tatuaż - a jeśli tak,
to czy robiłyście go w jakimś sprawdzonym miejscu, z ciekawymi wzorkami do
wyboru itp.? (ja narazie mam 2 adresy w Wawie...)
Intryguje mnie przede wszystkim jak wygląda takie "schodzenie" tej henny ze
skóry i czy nikogo to nie uczuliło? Wakacje idą, warto by się upikszyć
malowaniem nie tylko na buzi i paznokciach.... :D

pozdrawiam,
Sana

1. Data: 2003-06-26 15:07:23

Temat: Re: tatuaż z henny
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@t...pl> napisał:

> [...]
> to czy robiłyście go w jakimś sprawdzonym miejscu, z ciekawymi wzorkami do
> wyboru itp.? (ja narazie mam 2 adresy w Wawie...)

Ja w zeszłym roq miałam taki tatuaż... I powiem Ci, że nie ma sensu sobie
zawracać głowy i szukać "sprawdzonego miejsca"... Mnie ten tatuaż zmył się
po tygodniu, więc szkoda zachodu. Trwałość pewnie jest uzależniona od
roztworu tej henny, ale nie oszukujmy się - i tak się zmywają... Kiedyś
kolega namalował mi śliczny wzorek rapitografem i też było o.k.

> Intryguje mnie przede wszystkim jak wygląda takie "schodzenie" tej henny
ze
> skóry i czy nikogo to nie uczuliło?

"Schodzenie" tatuażu objawia się tym, ze jest on coraz bardziej blady i
mniej widoczny. Nie ma z tym większych problemow, bo jak stwierdzisz, że już
nie wygląda zbyt ładnie to możesz go po prostu zmyć szorując mydłem i
szczotką, albo zrobić peeling.
Mnie osobiście henna nie uczuliła, ale nie jestem alergiczką, więc nie
jestem miarodajna :).
________
sheba 20 - co uważa, że każdy może sobie takie cudo narysować w domu

1. Data: 2003-06-26 15:43:01

Od: "zosia " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po tygodniu, więc szkoda zachodu. Trwałość pewnie jest uzależniona od
> roztworu tej henny, ale nie oszukujmy się - i tak się zmywają...

robiłam sobie hennę na rękach dwa razy, ale w maroku, więc żadnego miejsca w
wawie nie mogę polecić. przez tydzień było widać rysunek bardzo intensywnie,
kolejny tydzień dość dobrze, trzeci tydzień słabo, ale ostatnie ślady znikły
dopiero po 4 tygodniach, z tym, że wszystko poza myciem rąk i prysznicem, co
miało jakiś związek z wodą, robiłam w gumowych rękawiczkach - łącznie z
myciem głowy. trochę to było męczące, ale warto się było poświęcać dla tych
osłupiałych spojrzeń na ulicy, w sklepie, autobusie - miałam całe dłonie
pokryte misternym rysunkiem, z daleka to wyglądało jak koronkowe rękawiczki.
może trwałość tatuażu miała też związek z zastosowaną techniką - nie wiem,
jak to robią kosmetyczki w polsce, ale tamte marokanki mieszały hennę z
czosnkiem i sokiem z cytryny, a potem pocierały rysunek oliwą, a może w
odwrotnej kolejności, już nie pamiętam - w każdym razie sprawiało to
wrażenie starej, "nieprzemysłowej" metody. w każdym razie im bardziej
będziesz rysunek oszczędzać - jeśli jest na rękach, to przede wszystkim
unikać prania i zmywania bez rękawiczek - tym dłużej się powinien utrzymać.
też wydaje mi się, że nie ma co szukać koniecznie "sprawdzonego" miejsca, to
w końcu nie prawdziwy tatuaż, niedługo zejdzie, ale ważne, żeby osoba, która
go wykonuje, umiała ładnie rysować.
pozdrówka,

ps uczulenia też nie miałam, ale pewnie to się zdarza, zwłaszcza jeśli
jesteś alergiczką.

1. Data: 2003-06-26 17:43:18

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to czy robiłyście go w jakimś sprawdzonym miejscu, z ciekawymi wzorkami do
> wyboru itp.? (ja narazie mam 2 adresy w Wawie...)

Witaj!
Ja mialam taki tatuaz robiony kilka razy na wczasach we Włoszech.
Tam ludzie robia to na ulicy.
Przecieraja najpierw czyms skórę i maluja tatuaz.

> Intryguje mnie przede wszystkim jak wygląda takie "schodzenie" tej henny
ze
> skóry i czy nikogo to nie uczuliło?

Ja jestem alergiczka i bez tabletek sie u mnie ( szczegolnie w lecie) nie
obejdzie, i nie mailam zadnych problemow z henna. Tatuaz utrzymywal sie u
mnie 2 tygodnie. Pierwszy tydzien trzymal sie bardzo dobrze, byl mocno
widoczny, ale nastepny tydzien juz blakl, wiec zmylam go szybciutko
zmywaczem i bez problemu

Natomiast moja kolezanka robila w Polsce and morzem to wystapilo u niej
zaczerwienie oraz schodizla jej skora.
Polecam Ci wiec najpierw kupic henne w sklepie kosmetycznym i zreobic gdzies
malutka plamke i sprawdzic cyz nie jestes na nia uczulona.

Wg mnie warto zrobic sobie taki tatuazyk:-)
Ja robie co roku i jestem zadowolona:)

temat
jak sie robi klientow w balona :-(
serum liftingujące (matis)