MATIS co sądzicie

1. Data: 2003-06-26 08:16:56

Temat: MATIS co sądzicie
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam ostatnio kupiłam sobie żelik - maseczkę pod oczy i powiem Wam jestem
zachwycona, liftinguje powieki, stosuje go sobie jak kładę jakąś maseczkę na
twarz. Następnie kupiłam sobie rozświetlacz pod oczy w kolorze białym, efekty
szokujące, światło się odbija, nie mam cieni. Robię sobie także tym
rozświetlaczem makijaż oka a dokładnie rozjaśniam łuk brwiowy. Jedynym
mankamentem jet ich cena, ale warta tego co osiągnełam.
Teraz przymierzam się do zakupu serum odżywczo - energetuzującego, czy któraś z
Was stosowała już te kosmetyki i co o nich sądzicie?
bea

1. Data: 2003-06-26 08:34:14

Temat: Re: MATIS co sądzicie
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-06-2003 o godz. 10:16 b...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
także tym
> rozświetlaczem makijaż oka a dokładnie rozjaśniam łuk brwiowy.

Ile kosztuje ta wspaniala rzecz? I jaka ma konsystencje? Jak
krem? Jak cien?

kinga

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-26 08:51:55

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz przymierzam się do zakupu serum odżywczo - energetuzującego, czy
któraś z
> Was stosowała już te kosmetyki i co o nich sądzicie?
> bea
Poleca je moja kosmetyczka - prowizji nie ma, bo pracuje na innych i
tańszych, ale chwali Matisa (i Dermikę! :)). Namawia mnie na zakup tego
właśnie serum, które ponoć rewelacyjnie działa na cerę narażoną na
przesuszanie, miejskie zanieczyszczenia, pracę przy komputerze i w
klimatyzowanych pomieszczeniach. Może do sierpnia na nie uzbieram... :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-06-26 09:09:38

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> także tym
> Jedynym
>
> Ile kosztuje ta wspaniala rzecz? I jaka ma konsystencje? Jak

Więc podkład pod oczka kosztuje 70zł ale w hurtowni w sklepie zapewne drożej,
ma postać białej pasty bardzo dobrze się rozprowadza, a okolice oczu wyglądają
jakby rozswietlone jakimś światłem, nie posiada żadnych drobinek które świecą
się nabuzi potem, np. rozświetlacz Privi ( na buzi wygląda jakbym miała tonę
tłustego świecącego żelu)
serum kosztuje ok. 70zł ale także w hurtowni, po przeczytaniu ulotki jestem
napalona aby to kupic.

1. Data: 2003-06-26 09:24:13

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak <k...@w...pl> wrote:

> Ile kosztuje ta wspaniala rzecz? I jaka ma konsystencje? Jak
> krem? Jak cien?

Z tego co pamietam troche produktow Matis znajduje sie w sklepie www.esentia.pl. Nie
wiem czy akurat ten rozswietlacz maja, ale mozna sie zorientowac w cenach ich
produktow.

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-06-26 11:24:08

Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tonę
> tłustego świecącego żelu)
> serum kosztuje ok. 70zł ale także w hurtowni, po przeczytaniu ulotki

Na http://www.perfumki.pl/ jest taniej niż na esenti, ale nie ma tego
rozświetlacza. Masz adres www tej hurtowni ?

Paznokcie i skórki
zielone góra
Kerastase w Poznaniu
tabletki-prosze o szyyyybka rade!!!