Neo - Krakow

1. Data: 2003-06-26 11:12:24

Temat: Neo - Krakow
Od: "Bandur" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czytalam niedawno, ze polecacie ten zaklad fryzjerski.
Chcialam zapytac czy wszyscy fryzjerzy co tam pracuja
sa dobrzy w tym co robia, czy jest jakis konkretny.
Jesli jeden to przypomnijcie mi prosze kto to.

Dzieki
--
Iwona

1. Data: 2003-06-26 13:23:48

Temat: Re: Neo - Krakow
Od: Madja <madjam@TNIJ_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bandur napisał(a):

> Czytalam niedawno, ze polecacie ten zaklad fryzjerski.
> Chcialam zapytac czy wszyscy fryzjerzy co tam pracuja
> sa dobrzy w tym co robia, czy jest jakis konkretny.
> Jesli jeden to przypomnijcie mi prosze kto to.

Hm... dla mnie Neo to salon przereklamowany. Bylam u p. Agnieszki I. -
mila i naprawde sie stara, ale fryzura wyszla taka sobie, a juz na pewno
nie jest mi w niej dobrze:-(
Dotad bywalam w salonie Welli przy Pilsudskiego i zawsze bylam b.
zadowolona (szkoda tylko, ze ceny sa tam wysokie). Ale nastepnym razem
znow pojde do p. Grzeska na Pilsudskiego.

Madja z odrastajacymi i pozostajacymi w nieladzie wloskami:-]

1. Data: 2003-06-26 15:44:24

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madja" <madjam@TNIJ_TO.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadowolona (szkoda tylko, ze ceny sa tam wysokie). Ale nastepnym razem
> znow pojde do p. Grzeska na Pilsudskiego.

Podpisuje sie:-) Bylam u Agnieszki dwa razy - pierwszy raz bylam nawet
zadowolona (chociaz moj TZ wrecz przeciwnie), ostatnio bylam wrecz wsciekla.
Wlosy mam sztywne jak czapka, bleeee. Jutro ide do pani Kasi na
Siemiradzkiego. Po wizycie u niej bylam zachwycona.

Marta

1. Data: 2003-06-26 18:23:55

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska" <s...@a...pl> napisał w
wiadomości news:bdf4al$66p$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jutro ide do pani Kasi na
> Siemiradzkiego. Po wizycie u niej bylam zachwycona.

Ja tez sie do niej jutro wybieram:)
A do Neo juz nigdy w zyciu...

Kaska

1. Data: 2003-06-26 18:40:35

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja tez sie do niej jutro wybieram:)
> A do Neo juz nigdy w zyciu...

Muszę niestety przelozyc wizyte u niej na poniedzialek. Ale, Skakanko droga,
napisz po wizycie jak poszlo :-)

Marta

1. Data: 2003-06-26 21:26:28

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie z tego co sie orientuje w Krakowie dobrzy fryzjerzy to: (nie
sugerowac sie kolejnoscia)

Grzesiek z Welli na Pilsudzkiego
Anatol z salonu na Rynku Gł Framesi
Tatomir na Sławkowskiej
I salon Babiczowej - Rafał i Gosia. Rafał pełna ekstrawagancja, Gosia -
klasyka.

Pozdrawiam - Izis_

1. Data: 2003-06-26 22:18:14

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> I salon Babiczowej - Rafał i Gosia. Rafał pełna ekstrawagancja, Gosia -
> klasyka.

Ceny również niezmiernie ekstrawaganckie :-)

MATIS co sądzicie
Paznokcie i skórki
zielone góra
Kerastase w Poznaniu