[OT?] Ciuszek

1. Data: 2006-12-06 22:30:25

Temat: [OT?] Ciuszek
Od: "my.life.is.muzik...//" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie bardzo wiem gdzie moglbym zadac to pytanie - wiec zadaje je tutaj, na
pl.rec.uroda, bo wiem, ze jest tu sporo kobiet, ktore znaja sie na rzeczy -
niewatpliwie lepiej ode mnie :)
Mam problem z pewnym ubraniem - jakis czas temu kupilem sobie komplet -
dzinsowa tzw "katana" i spodnie z fajnego materialu - niby jest to jeans
wlasnie, ale taki "swiecacy" - jak tak przyjrzec sie blizej, to wyglada to
na przeplatanke srebrzysto-czarna. Problem jest w tym, ze spodnie zrobily
sie ciemniejsze [popelnilem blad, piorac je bez kamizelki kilkukrotnie, wiem
:(], i teraz komplet nie wyglada juz tak fajnie. Czy jest jakas mozliwosc
przywrocenia spodniom dawnego blasku? Nie wiem, przez wypranie w jakims
odpowiednim plynie czy cos?

Podejrzewam, ze pociemnialo to przez to, ze bylo prane z jakimis czarnymi
rzeczami (ktorych nie mam znowu tak malo), i przejelo troche koloru. Prawde
mowiac wolalbym jakos "rozjasnic" spodnie [o ile tylko jest to mozliwe] niz
"przyciemniac" owa "katane" [kurteczke] przez pranie jej z ciemnymi bluzami
na przyklad ;)

Bede naprawde wdzieczny za wszelka pomoc. :)

--
mlim

2. Data: 2006-12-08 23:46:30

Temat: Re: [OT?] Ciuszek
Od: "dancia" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "przyciemniac" owa "katane" [kurteczke] przez pranie jej z ciemnymi bluzami

Rozjaśniać spodni nie polecam. Doświadczenie mi mówi, że może
być tylko gorzej...

3. Data: 2006-12-09 16:58:47

Od: "my.life.is.muzik...//" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dancia" <d...@n...hr> napisał w wiadomości
ps.com...

> Rozjaśniać spodni nie polecam. Doświadczenie mi mówi, że może
> być tylko gorzej...

Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy - chodzi o sytuacje gdy np. mamy biala
koszulke ktora przez przypadek wrzucilismy z ciemnymi rzeczami do prania,
przez co nie zrobila sie czarna ale pociemniala. I co teraz mozna z taka
koszulka zrobic zeby przybrala kolor jak najbardziej zblizony do
poprzedniego?

Moze w pralni chemicznej beda w stanie cos z tym zrobic?

--
pozdrawiam,
J.

4. Data: 2006-12-09 21:51:20

Od: "dancia" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy -

Najwidoczniej nie...Z odbarwianiem rzeczy może być naprawdę cieżko.
Wątpliwa sprawa, czy pralnia chemiczna pomoże.

Tusz do rzęs (top 10) :)
co Wam przyniósł Mikołaj? :-)
[WAW] Perfumy Penhaligon's - gdzie sprzedają?
DKNY BE DELICIOUS - oryginał ?
Nieuczulające detergenty - pomocy pls!