co Wam przyniósł Mikołaj? :-)

1. Data: 2006-12-06 09:08:38

Temat: co Wam przyniósł Mikołaj? :-)
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co Wam przyniósł Mikołaj, bo obstawiam, że większość z nas, zażyczyła sobie
coś mniej lub bardziej "urodowego" :-)
Mnie przyniósł perfumy "Evidence" z YR, a ponieważ mam dziś także urodziny -
wypatrzyłam wczoraj w Kappahlu dwa śliczne czarne sweterki :-))

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
"Miłość to nie staw, w którym można zawsze znaleźć swoje odbicie.
Miłość ma przypływy i odpływy. Ma też swoje rozbite okręty,

2. Data: 2006-12-06 11:04:38

Temat: Re: co Wam przyniósł Mikołaj? :-)
Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
urodziny -
> wypatrzyłam wczoraj w Kappahlu dwa śliczne czarne sweterki :-))

A do mnie przychodzi jutro rano:( I jeszcze wykłóca się, że Mikołaje chodza
w nocy z 6. na 7. a nie z 5. na 6. grudnia... Też coś, upośledzony jakiś ten
mój Mikołaj :(
Nie wiem co przyniesie, bo jest Mikołajem niespodziankowym.
C.

3. Data: 2006-12-06 11:06:36

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka napisał:
> [...]
> Mnie przyniósł perfumy "Evidence" z YR, a ponieważ mam dziś także
> urodziny - wypatrzyłam wczoraj w Kappahlu dwa śliczne czarne sweterki :-))

Wszystko się zgadza, czyli zażyczyłam sobie wodę toaletową Nina Ricci -
ba, mało tego - sama ją sobie kupiłam :-)I jakaż jestem zadowolona z
tego prezentu :-)
Pozdrowienia
Ela

4. Data: 2006-12-06 11:18:40

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
urodziny -
> wypatrzyłam wczoraj w Kappahlu dwa śliczne czarne sweterki :-))

Wszystkiego najlepszego w takim razie, duuużo kosmetyków i ciuchów, i duuużo
miejsca na nie :).

Mój Mikołaj przyniósł mi kubeczek z misiami - z założenia u nas 6. grudnia
dajemy sobie małe prezenciki. Pełna rozpusta już u mnie była, kupiłam sobie
tą suszarkę Rowenta Brush Activ i krem Olay Multi Radiance jakoś w zeszłym
tygodniu. Ale to i tak za moje ciężko zarobione pieniądze :).

Także czekam jeszcze na prezenty, które Mikołaj zostawił dla mnie u
rodziców. Właśnie zaraz jadę je odebrać :).

Pozdrawiam mikołajkowo,
Maja

5. Data: 2006-12-06 12:58:16

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten
> mój Mikołaj :(
> Nie wiem co przyniesie, bo jest Mikołajem niespodziankowym.

;D ROFTL

6. Data: 2006-12-06 16:53:10

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mnie przyniósł perfumy "Evidence" z YR, a ponieważ mam dziś także
> urodziny - wypatrzyłam wczoraj w Kappahlu dwa śliczne czarne sweterki :-))

Ja wczoraj późnym wieczorem dowiedzialam się, że w tym roku mikołaj do nas
nie przychodzi... Troche za późno, bo poczyniłam pewne przygotowania gdyż
spodziewalam sie, ze jednak przychodzi.
Tak czy inaczej niczego nie dostałam i ogolnie to jeden z najsmutniejszych
dni.
Kilka dni temu kupilam krem do mikrodermabrazji anno d'oro Ziaja. Taki sobie
chyba...

Pozdr
Ania

7. Data: 2006-12-06 17:15:55

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tą suszarkę Rowenta Brush Activ i krem Olay Multi Radiance jakoś w zeszłym
> tygodniu. Ale to i tak za moje ciężko zarobione pieniądze :).

To ja poproszę o opinię dotycząca kremów i innych produktów firmy Olay. Bo
bliżej mi już 30 niż 20, zmarchów nie mama, ale coś jakby sygnalizowało że
będą (podłużne: nos-usta, na czole, pod oczami i szyja..., ech) no i od
dawna mam problem że skóra mało nawilżona. Dobrze robi mi oriflame royal
velvet na dzien i ina noc, ale może olay byłby lepszy. Tyle że droższy, więc
wolałabym taki zakup przemyśleć i skonsultować, jako że od 6 dni jestem bez
pracy i kasy mniej.

m.

8. Data: 2006-12-06 18:19:41

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:
> Co Wam przyniósł Mikołaj, bo obstawiam, że większość z nas, zażyczyła
> sobie coś mniej lub bardziej "urodowego" :-)

Komplet swiateczny tonik+mleczko+krem+platki do demakijazu Garnier Podstawa
pielegnacji dla sery wrazliwej. Chcialam, bo mam wszystko na wykonczeniu a w
zestawie kosztuje o 10 zl taniej niz osobno :) Niekosmetycznie dostalam
pralinki, mniaaaaaaaaaaam!

> Mnie przyniósł perfumy "Evidence" z YR, a ponieważ mam dziś także
> urodziny

Wszystkiego naj!

Zazula

9. Data: 2006-12-06 21:05:42

Od: księżniczka Telimena (gsk) <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Wam przyniósł Mikołaj, bo obstawiam, że większość z nas, zażyczyła
> sobie coś mniej lub bardziej "urodowego" :-)

Miało go dzisiaj nie być, ale przyszedł do dzieci i przy okazji wepchnął mi
coś do buta. Tym czymś okazała się woda perfumowana Armani code Giorgio
Armani. Ładne opakowaniem, ale bardzo ciężki zapach IMO identyczny jak
Jean-Paul Gaultier z dawnych lat.
Pozdrawiam
Teli.

10. Data: 2006-12-06 23:26:04

Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> ;D ROFTL

No, przylazł późnym wieczorem:) Przyniósł śliczne kolczyki, dwie pary
skarpetek OTTO (jedne z królikiem i paluszkami, drugie z pluszowym kotem:),
kasę i... coś bardzo osobistego:) Z kosmetyków nic, ale zamówię sobie pod
choinkę :)
Pozdrawiam wszystkich obdarowanych i nie obdarowanych tez (bardziej nawet:)
C.

[WAW] Perfumy Penhaligon's - gdzie sprzedają?
DKNY BE DELICIOUS - oryginał ?
Nieuczulające detergenty - pomocy pls!
witamina do magnezu
co to jest??