co Wam przyniósł Mikołaj? :-)

41. Data: 2006-12-09 16:04:59

Temat: Re: co Wam przyniósł Mikołaj? :-)
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Hmmm... szczerze mówiąc nie przypominam sobie, bym rzucała jakimiś swoimi
> pomysłami w tym temacie, ale mniejsza z tym.

No wlasnie pomysl na cisze, ktora osobie, ktora uwaza, ze z nia wszystko w
porzadku (vide: sama proponowala wycieczke do psychologa), dalaby moze cos do
myslenia. Bo kontekst byl taki, ze gadanie nie pomaga.

> A ja wolałabym z taką osobą nie mieć nic wspólnego.
> Nie ma obowiązku żyć z człowiekiem, na którego jedyną metodą (niekoniecznie
> skuteczną) jest obrażenie się i ciche dni.

No ja tez, ale bedac "w srodku akcji" nielatwo sie pewnie z niej wyrwac. Poza
tym spojrz, Ania pisala, ze to nie chodzi o sympatie/chlopaka/meza, a jesli to
czlonek rodziny, to i sentyment inny, i "bezterminowe zerwanie stosunkow" jest
przykre dla obu stron.

> Wiesz, dla mnie spokój i brak nacisków to nie to samo, co nadęcie się,
> obrażenie i zawieszenie kontaktów werbalnych.

Ponoc na niektorych nie dzialają słowa. Probowalabyum po prostu roznych sposobow.

> Wybacz, ale autentycznie nie rozumiem co ma piernik do wiatraka.

Piernikiem są tu prezenty (tu: kosmetyki/rzeczy, czy zabiegi kosm.),
wiatrakiem jest tu tematyka grupy, która siłą rzeczy przyciąga osoby nie
żyjące jedynie strawą duchową, które własnie cieszą się z
nabytych/podarowanych owych pierników. Gdyby te pierniki owych osób nie
cieszyły, to czyż pisałyby tutaj?

> Zgadzam się, ale jak wyżej - czemu ma służyć ta niezwiązana z tematem
> dygresja?

dygresja stanowi, że jeśli dla jednej osoby owe ww. pierniki coś tam
oznaczają, to warto, by druga strona o owym pierniku pomyślała. I wcale nie
musi się ów "abnegat pierników" rujnować. Wot i moje zdanie.

Dodam, że w rodzinie dawno ustaliliśmy zero prezentów dla osób powyżej
przysłowiowej 18-tki i bardzo dobrze, jednak gdy mam radochę z wyniuchania dla
swojego TZ czegoś, z czego wiem, że się ucieszy, samej byłoby mi smutno,
gdybym nie dostała jakiejś drobnostki od niego. Po prostu dawno ustaliliśmy,
że urodziny+imieniny+gwiazdka+zajączek+mikołajki+walent
ynki są dniami, gdzie
wymieniamy się prezentami. Nam się to podoba.

pozdr.h.

42. Data: 2006-12-09 18:06:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Dec 2006 12:43:09 +0100, medea sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

Wierzę ;)

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

[WAW] Perfumy Penhaligon's - gdzie sprzedają?
DKNY BE DELICIOUS - oryginał ?
Nieuczulające detergenty - pomocy pls!
witamina do magnezu
co to jest??