witamina do magnezu

1. Data: 2006-12-04 21:01:57

Temat: witamina do magnezu
Od: "xxl" <x...@x...lp> szukaj wiadomości tego autora

Jaki witamine powinno się zazywać zeby organizm dobrze przyswajał magnez ?

2. Data: 2006-12-04 21:08:51

Temat: Re: witamina do magnezu
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-04 22:01:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *xxl* skreślił te oto słowa:

> Jaki witamine powinno się zazywać zeby organizm dobrze przyswajał magnez ?

B6.

Są preparaty łaczace własnie Mg i B6.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2006-12-04 21:36:54

Od: "xxl" <x...@x...lp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> B6.

O dziekuje, nie byłem do końca pewnien :)

co to jest??
Fishing forum
New fishing forum
wagry na nosie