co to jest??

1. Data: 2006-12-04 13:23:14

Temat: co to jest??
Od: "Miro" <mirokmed@[spam]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Mam takie pytanie jak sie nazywa to "urzadzenie" wiem ze lezy sie w czyms na
kształt trumny jest sie zamknietym w calkowitych ciemnosciach, "trumne"
wypenia sie kilkucentymetrowa warstwa wody chyba razem z rozpuszczona sola i
tak sie w tm lezy odizolowanym od wszedlich badzcow zewnetrznych

pozdrawiam
Miro

2. Data: 2006-12-04 15:03:50

Temat: Re: co to jest??
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miro napisał(a):
> [...]
> "trumne" wypenia sie kilkucentymetrowa warstwa wody chyba razem z
> rozpuszczona sola i tak sie w tm lezy odizolowanym od wszedlich badzcow

Na ile liter?

E. ;)

3. Data: 2006-12-04 15:16:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miro <mirokmed@[spam]op.pl> napisał(a):

> [...]
> wypenia sie kilkucentymetrowa warstwa wody chyba razem z rozpuszczona sola
> i tak sie w tm lezy odizolowanym od wszedlich badzcow zewnetrznych

"Wariacka kąpiel" kadeta Pirxa.

(NMSP)

--
JoP

4. Data: 2006-12-04 18:16:26

Od: "KH" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miro" <mirokmed@[spam]op.pl> wrote :
> [...]
> wypenia sie kilkucentymetrowa warstwa wody chyba razem z rozpuszczona sola
> tak sie w tm lezy odizolowanym od wszedlich badzcow zewnetrznych

Mnie to wygląda na komorę deprywacji sensorycznej.

pozdrawiam
Kacha

5. Data: 2006-12-04 19:36:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Miro napisał(a):

> [...]
> "trumne" wypenia sie kilkucentymetrowa warstwa wody chyba razem z
> rozpuszczona sola i tak sie w tm lezy odizolowanym od wszedlich badzcow

Gdyby nie to, że ciemno - to pomyślłabym, że solarium ;-).

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2006-12-05 08:46:35

Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie to wygląda na komorę deprywacji sensorycznej.

Mnie też. Ale nie sądziłam, że można na to iść z ulicy jak na solarium :D

7. Data: 2006-12-05 09:03:55

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Użytkownik "caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał

> Mnie też. Ale nie sądziłam, że można na to iść z ulicy jak na solarium :D

A kto powiedział, że można?

N.

8. Data: 2006-12-05 21:47:57

Od: "KH" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie też. Ale nie sądziłam, że można na to iść z ulicy jak na solarium :D

Ha! Nawet można kupić egzemplarze takie do domowego użytku!
Na poniższej stronie (nie chciało mi się czytać dokładnie) sa chyba
komercyjne:
http://www.floatation-tanks.co.uk/
czyli jednak można pójść jak na solarium :)
Ale chyba jeszcze nie w PL ...

pozdrówka
Kacha

9. Data: 2006-12-06 01:35:09

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Dec 2006 22:47:57 +0100, KH wrote:

> [...]
> komercyjne:
> http://www.floatation-tanks.co.uk/
> czyli jednak można pójść jak na solarium :)

wlasnie poczytalam i wypatrzylam cos takiego w sasiedztwie... 100 euro za 3
sesje... to ja moze rozwaze posolenie wody w wannie :) no dobra. i kupno
wiekszej wanny :)

--
Boska
http://magdee.info