(OT)Co można sobie taniego kupić...

1. Data: 2003-03-24 12:30:19

Temat: (OT)Co można sobie taniego kupić...
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...kiedy pomimo pieknego, cieplego, wiosennego dnia wszystko widzi sie
czarno, zycie jest bez sensu, robota nie wychodzi i czlowiek sie czuje jak w
kawale o papudze: "a na co mi te piora...". Rzuccie jakas propozycje.
Obojetnie, kolorowka czy cos innego. Odpadaja tylko slodycze (to w ramach
trenowania silnej woli :) )
Kruszyna
(ktora mysli dzisiaj, ze sie do niczego nie nadaje i w ogole nic jej w zyciu
nie wyjdzie)

--
"Primum non stresere..." - i tak nie dziala...

1. Data: 2003-03-24 12:38:51

Temat: Re: (OT)Co można sobie taniego kupić...
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzuccie jakas propozycje.
> Obojetnie, kolorowka czy cos innego. Odpadaja tylko slodycze (to w ramach
> trenowania silnej woli :) )
Okulary słoneczne z tanich stoisk? Niekoniecznie różowe ;)
U mnie zadziałało, a tylko 20 zł... :)
Magda - z nowym lookiem

1. Data: 2003-03-24 12:42:03

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> trenowania silnej woli :) )
> Kruszyna
> (ktora mysli dzisiaj, ze sie do niczego nie nadaje i w ogole nic jej w

1. czekoladowy zel pod prysznic fruttini:) (mniam!)
2. niebiesko-granatowe cienie inglota ( kupilam sobie takie niedawno:), w
zestawie bialy, ciemno niebieski taki hm... no... dajacy po oczach;) i
grafitowy. slicznie wiosennie moje zielone oko w tym wyglada)
3. skarpetki z piecioma palcami w rozowe paski:) (czaaaaadowe sa!!!)
4. rajtuzki w szkocka krate:)
5. herbatke cynamonowa herbapolu (bardzo mniam, nawet na wiosne:)

pozdrawiam slonecznie:)

L.

1. Data: 2003-03-24 13:18:37

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> [...]
> Kruszyna
> (ktora mysli dzisiaj, ze sie do niczego nie nadaje i w ogole nic jej w zyciu

Skoro OT to dobra ksiazka :)
pzdr
agi

1. Data: 2003-03-24 13:26:02

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> ...kiedy pomimo pieknego, cieplego, wiosennego dnia wszystko widzi sie
> czarno, zycie jest bez sensu, robota nie wychodzi i czlowiek sie czuje jak
> kawale o papudze: "a na co mi te piora...". Rzuccie jakas propozycje.

Moja kolezanko w niedoli...:)
Kup sobie:
1) kwiatka (jakiego tam lubisz)
2) jednorazowa maseczke pachnaca cytrusami Montagne Jeunesse
3) jakas kulke do kapieli albo cos pachnacego do wrzucenia do wanny w
Sephorze albo w Pachnidla (chyba tam macie Mydlo i Pachnidlo z tego co
pamietam;) )
4) Malusi balsam Yves Rocher o zapachu jaki lubisz
5) Olejek zapachowy
6) makabrycznie czerwony lakier do paznokci i pomaluj nim i rece i nogi
7) ponczochy (mi zawsze poprawiaja humor)
8) kapuste kiszona, jablka i cebulke i zrob gore surowki, nawitaminizujesz
sie
9)blyszczyk Pupy huehuehue ;)

Kaska

> (ktora mysli dzisiaj, ze sie do niczego nie nadaje i w ogole nic jej w
zyciu
> nie wyjdzie)

ktora mysli to samo o sobie...

1. Data: 2003-03-24 13:31:10

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
> 9)blyszczyk Pupy huehuehue ;)

A fe, kopac lezacego :)))

Kruszyna
(juz mi lepiej, jestescie Wielkie!)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-24 14:00:03

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh moze jakas apaszke ??
zwiewna i kolorowa idealna na poczatek wiosny :-)
morelowy blyszczyk
pomaranczowy zel z AA
zolto zielony cien do oczu :-)
kolczyki wiszace :-)
a co wiosna idzie heh
chyba tez sie wybiore na zakupy
smaka mi zrobilas ;p
K.

1. Data: 2003-03-24 16:22:30

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia Pankiewicz wrote:

> 5. herbatke cynamonowa herbapolu (bardzo mniam, nawet na wiosne:)

A czy to jest naprawde dobre? Czuc cynamon?
I wskazane do czegos konkretnego?

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-24 16:45:55

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfka <k...@g...pl> napisał(a):

> A czy to jest naprawde dobre? Czuc cynamon?
> I wskazane do czegos konkretnego?

to jest nawet bardzo dobre i czuc cynamon wechowo i smakowo:)

wskazan konkretnych nie ma. ew. mozna pic przy przeziebieniach i tak sobie
do sniadanka.

i bardzo dobre jest z rumem:)

pedzelki do makijazu
Artistry ???