[OT] Co się stało z arcy błąznem ?

1. Data: 2001-09-19 21:37:32

Temat: [OT] Co się stało z arcy błąznem ?
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwne, ale chyba od dłuższego czasu nie ma Jacka pastor21@ na grupie...
wydaje mi się że nie ma go tak mniejwięcej od czasu WTC, ale to tylko takie
skojarzenie

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

2. Data: 2001-09-19 21:54:35

Temat: Re: [OT] Co się stało z arcy błąznem ?
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>, r...@g...pl says...
> Dziwne, ale chyba od dłuższego czasu nie ma Jacka pastor21@ na grupie...
> wydaje mi się że nie ma go tak mniejwięcej od czasu WTC, ale to tylko takie
> skojarzenie

Mam do niego pojsc i sie zapytac co z nim?
Z tego co kojarze mieszka 3km odemnie.

3. Data: 2001-09-19 22:12:12

Od: eclipse <e...@i...owg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze jacek (j...@w...pl):

> Mam do niego pojsc i sie zapytac co z nim?
> Z tego co kojarze mieszka 3km odemnie.

Niepokojąca zbieżność imion i aderesów ;>>

NP King Crimson "Lark's Tongues in Aspic"

--
[ e-mail: eclipse(at)icpg1.owg.pl ]
[ www: http://eclipse.danecki.net ]

4. Data: 2001-09-19 23:39:14

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał(a):

> In article <3...@n...vogel.pl>, r...@g...pl says...
> Mam do niego pojsc i sie zapytac co z nim?
> Z tego co kojarze mieszka 3km odemnie.

Teraz "wszyczyna" od nowa tematy, które kiedyś wymyślał i maglował--na grupie
prawo....Pisze znowu jako Dariusz :-DDDD

Pozdrawiam, Kaja
--
*Szczęśliwi, którzy posiadają*

5. Data: 2001-09-20 11:24:00

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@u...kraina.czarow>
,
e...@i...owg.pl says...
> Tako rzecze jacek (j...@w...pl):

> Niepokojąca zbieżność imion i aderesów ;>>

Mnie to tez niepokoi ale mozna sprawdzic spokojnie przez wpis do DNSa ze
to ie jedna i ta sama osoba.

Testy EBU
Chemabrazja
koronarografia