[OT] Co to za swir?

1. Data: 2003-09-14 23:16:48

Temat: [OT] Co to za swir?
Od: "Edyp" <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za swir ten adam.n? Zobaczcie na de.sci.medizin.psychiatrie goscia
posty! Niemcy go nie rozumieja ale ich to wkurza ze co chila pisze cos.
Kazali mu isc na nasza grupe ale dalej tam siedzi (i dzieki mu za to ze nie
jest tutaj). Poczytajcie co gosc pisze! Dziwne rzeczy. Przynajmniej ja tego
nie kumam. Sorry za NTG ale mnie gosc zastanawia.

Pozdrawiam
Edyp

2. Data: 2003-09-15 08:23:47

Temat: Re: [OT] Co to za swir?
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> nie kumam. Sorry za NTG ale mnie gosc zastanawia.

Obejrzalem i nie moge uwierzyc....
Niech no sie tylko tutaj ten czubek pojawi, bede mial co wysylac do abuse
;-]

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2003-09-15 09:43:29

Od: "Klaudiusz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Sep 2003 01:16:48 +0200, Edyp wrote:

> [...]
> jest tutaj). Poczytajcie co gosc pisze! Dziwne rzeczy. Przynajmniej ja tego
> nie kumam. Sorry za NTG ale mnie gosc zastanawia.

Koszmar jakiś....

> Pozdrawiam
> Edyp

Pozdrawiam
Agata

4. Data: 2003-09-15 10:35:55

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schiz !

pzdr.
M.

5. Data: 2003-09-15 10:57:36

Od: "piotr panek" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyp <e...@n...wp.pl> napisał(a):

> Kazali mu isc na nasza grupe ale dalej tam siedzi (i dzieki mu za to ze nie
> jest tutaj).

zaiste, dzięki

>Poczytajcie co gosc pisze!

8-o

Pociechą jest to, że chyba znalazł część tych, których szukał i uznał, że
potrzebują prywatności. Może skończy pisać...

6. Data: 2003-09-15 19:15:04

Od: "piotrunio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyp" <e...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest tutaj). Poczytajcie co gosc pisze! Dziwne rzeczy. Przynajmniej ja tego
> nie kumam. Sorry za NTG ale mnie gosc zastanawia.

heh a ogladaliscie "piekny umysl" ???

czy to moze byc cos groznego ? - pomocy
Mechanizm omdlewania na widok krwi
Re: depresja
stały aparat ortodomtyczny
indywidualna praktyka stomat. w rok po stażu?