[OT]Czy ja się czepiam?

1. Data: 2004-03-04 18:35:30

Temat: [OT]Czy ja się czepiam?
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ja się czepiam zwracając ludziom uwagę na to, żeby odpisywali pod
postami i cieli cytaty, mieli ustawione poprawne kodowanie znaków???
Przecież można sobie na spokojnie przeczytać netkietę, w sieci jest wiele
instrukcji jak ustawić sobie OE czy inny program za pomocą którego
odbieramy grupy. Tymczasem wiele osób odpisuje nad postem czy cytuje całego
by pod nim napisać jedno słowo, a przecież cięcie postów nie tylko ułatwia
czytanie, ale jest również po to by modemowcy nie musieli czekać 15min aż
się zassa cały post by zobaczyć, że jest pod nim jeden wyraz. Ludzie
pomyślcie czasem przy odpisywaniu na posty.

PS. Post o tej tematyce znalazł się na kilku grupach, bo wszędzie istnieje
ten problem
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-03-04 19:18:42

Temat: Re: [OT]Czy ja się czepiam?
Od: "ścierwo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w
wiadomości
> Czy ja się czepiam zwracając ludziom uwagę
[..]
Czepiasz się!
To, co robisz to pewna odmiana spamowania newsów.
POUCZANIE INNYCH W MAJESTACIE OBRONY PRAWA.
Bo większość piszących tu stale zna Netykietę doskonale. Każdy to wie, ale
tak se robi, "bo szlachetka na zagrodzie równy Wojewodzie". Tu na grupie
można wymienić pośród "właścicieli" tej grupy cały zestaw zachowań
podlegających zaskarżeniu.
Na grupie kuchennej możesz sobie pogadać, że "boli Cię dziura" i "masz
rewelacyjną ginekolożkę", ze "wszyscy to chamstwo, bo są inni ode mnie"
I gdyby to był normalny świat, to już dawno niektórzy by zostali zabanowani.
ziuta

"to otwarta grupa i skoro ja moge tu pisac, to i scierwo tez moze."

1. Data: 2004-03-04 22:15:52

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisała:
> Czy ja się czepiam zwracając ludziom uwagę na to, żeby odpisywali pod
> postami i cieli cytaty, mieli ustawione poprawne kodowanie znaków???

Czepiasz sie, albo zbierasz dane do ankiety, bo juz na trzeciej grupie
widze ten sam Twoj post ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-03-04 22:15:52

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 22:33:01

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Czepiasz sie, albo zbierasz dane do ankiety, bo juz na trzeciej grupie
> widze ten sam Twoj post ;-)

Hehe ...dokladnie ..

Marta

1. Data: 2004-03-04 22:33:01

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Czepiasz sie, albo zbierasz dane do ankiety, bo juz na trzeciej grupie
> widze ten sam Twoj post ;-)

Hehe ...dokladnie ..

Marta

1. Data: 2004-03-04 22:42:33

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe ...dokladnie ..

Do peesu koleżanki nie doczytały?

Hania

1. Data: 2004-03-04 22:42:33

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 23:10:58

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka wrote:

> PS. Post o tej tematyce znalazł się na kilku grupach, bo wszędzie istnieje
> ten problem

Nie wszedzie.

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2004-03-04 23:10:58

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka wrote:

> PS. Post o tej tematyce znalazł się na kilku grupach, bo wszędzie istnieje
> ten problem

Nie wszedzie.

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza