[OT] Czy też macie limit wysyłania wiadomości...

1. Data: 2004-11-27 15:55:42

Temat: [OT] Czy też macie limit wysyłania wiadomości...
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

... na tym forum???? Ja moge wysłać tylko 10 dziennie!!!! Czemu????

Ola/W-wa

1. Data: 2004-11-27 16:09:50

Temat: Re: [OT] Czy też macie limit wysyłania wiadomości...
Od: "a&e" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdzam limit :)
Ewa

1. Data: 2004-11-27 16:10:42

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jestem laikiem, ale jak sie sle z serwisu to tak jest (przed chwila
sprawdzilam)
polecam sciagac grupe przez outlooka i bedzie bez limitu.....

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-11-27 16:20:05

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:
> ... na tym forum???? Ja moge wysłać tylko 10 dziennie!!!! Czemu????

Bo tak sobie onet zazyczyl ;) Moze lepiej uzywac programu pocztowego
albo newsowego, zamiast czytac przez www?

Kot z Thunderbirdem

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-27 16:21:23

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzilam)
> polecam sciagac grupe przez outlooka i bedzie bez limitu.....

Masz rację Ewo....ja wysyłam za pomoca onetu:-( i chyba dlatego mam limit

Ola

1. Data: 2004-11-27 16:24:21

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:
> ja jestem laikiem, ale jak sie sle z serwisu to tak jest (przed chwila
> sprawdzilam)
> polecam sciagac grupe przez outlooka i bedzie bez limitu.....

A po co nabijac kabze monopoliscie ? Lepiej jakiegos szeruera uzywac
alibo friuera ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-27 16:31:07

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocie, jam laik, jasno i wyraznie = lopatologicznie poprosze......
:)))))

1. Data: 2004-11-27 16:46:27

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:
> Kocie, jam laik, jasno i wyraznie = lopatologicznie poprosze......
> :)))))

No to tak: jak wiadomo, Aućluk, oprocz tego, ze same wirusy lapie, to ma
jeszcze dwie wady: jest platny i jest wyrobem tego wstretnego
monopolisty Microsoftu, ktorego nie lubimy, bo probuje za wszelka cene
blokowac inicjatywe wszystkich tych dobrych i wielkodusznych
informatykow, ktorzy robia programy gratis, tylko dla satysfakcji,
tudziez za zamieszczone reklamy. Czyli freeware i shareware. Wystarczy
wpisac ktores z tych slow do googla i wyskakuje masa stron z darmowymi
programami, do wyboru do koloru.

Osobiscie przeze mnie sprawdzone (i takie, ktore moge z calego serca
polecic) programy do obslugi poczty to Evolution i Thunderbird, do
przegladania sron www: Opera, Mozilla i jej odmiana, czyli Firefox (mam
go z fajna skorka w koty ;)), polecilabym jeszcze super program do
obrobki zdjec Gimp, do mp3 - xmms, do filmow - mplayer, wszystkie te
programy sa gratis, wiec nikt Wam nie zarzuci, ze uzywacie piratow.

Kot offtopiczny

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-27 16:56:16

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiscie przeze mnie sprawdzone (i takie, ktore moge z calego serca
> polecic) programy do obslugi poczty to Evolution i Thunderbird, do
> przegladania sron www: Opera, Mozilla i jej odmiana, czyli Firefox

zgadzam sie!! uzywam Opery do surfowania, odbierania poczty i jej wielka
zaleta jest to, ze ma na pasku pole do wyszukiwania -u mnie są to google -
jest to baaardzo wygodne :))
--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

[druty]włóczka Anulka
[xxx] błyskawiczne i łatwe kartki swiateczne
Pomocy!! His hands./Janlynn/
[szydełko} pomóżcie ze stringami
xxx poszukuje