[OT] Czy też macie limit wysyłania wiadomości...

1. Data: 2004-11-27 22:26:34

Temat: Re: [OT] Czy też macie limit wysyłania wiadomości...
Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:41A8E341.90207@poczta.onet.pl...

> A z linuxa - i tok myslenia upadl ;PPP

nie upadl..
bo nadal uwazam ze Twoim tokiem nie istnieje zatem Open Source i freeware..
co za tym idzie wszystko co sie proponuje jako darmowe jest platne tylko
dlatego, ze oparte jest na Windzie..;-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-11-28 09:12:20

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

T0SIA wrote:
> [...]
> co za tym idzie wszystko co sie proponuje jako darmowe jest platne tylko

Jassssne. Nie wiem czemu uwazasz, ze programy open source, ktorych
uzywam mialyby byc platne, skoro Windowsow w tym komputerze nie ma i nie
bylo ;) Wiadomo, ze za wyprodukowanie kazdego produktu KTOS zaplacil: a
to swoim czasem poswieconym na nauke i stworzenie, a to na materialy
niezbedne do wykonania, ALE jezeli oferuje je ludzkosci za darmo, to
znaczy, ze sa one faktycznie gratis - bez wzgledu na to, o co sa
faktycznie oparte.

A poza tym - wracajac do OE - naiwnoscia jest myslenie, ze to bezplatny
program, bo dostajesz go w pakiecie z Windowsami. To tak, jakby ktos
chcial Ci sprzedac sweter: "prosze zobaczyc jaki piekny i funkcjonalny,
kosztuje zaledwie 560 zl, ale guziki dostaje pani gratis !!" To przeciez
oczywiste, ze guziki sa wliczone w cene swetra, podobnie jak OE w cene
Windowsow.

No, mysle, ze osiagnelysmy juz taki poziom offtopicznosci, ze wypadaloby
zakonczyc dyskusje ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-28 09:38:54

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jassssne. Nie wiem czemu uwazasz, ze programy open source, ktorych
> uzywam mialyby byc platne, skoro Windowsow w tym komputerze nie ma i nie
> bylo ;)

Kocie ;-), ale programy freeeware proponowalas kilka watkow wyzej kolezance
a&e ktora opera sie zdaje sie na windzie (sadzac po OE Microsoft Outlook
Express 6.00.2900.2180 ), wiec sama sobie zaprzeczylas..
nie traktuje w tym watku o Twoim linuxie i Twoim komputerku tylko o kwestii
co mozna uznawac za platne a co za darmowe. W takim badz razie producenci
platnych programow czerpia zyski nielegalnie bo oplata za nie pobierana jest
dwukrotnie: raz bo w koncu place za system operacyjny dwa: po kupuje
program. Gdzie tu logika?

> A poza tym - wracajac do OE - naiwnoscia jest myslenie, ze to bezplatny
> program, bo dostajesz go w pakiecie z Windowsami.

i kolejna zmylka, mozna go zainstalowac z plyty windy owszem ale rownie
dobrze zassac ze strony Mikrosyfu (przynajmniej ma sie najnowsza wersje)
razem np z przegladarka, czy pobrac z plyt pojawiajacych sie w niezliczonych
ilosciach w pismach komputerowych, ktore przeciez nie zamieszczaja systemu.
Na OE nie wydalam jeszcze ani jednej zlotowki

> [...]
> kosztuje zaledwie 560 zl, ale guziki dostaje pani gratis !!" To przeciez
> oczywiste, ze guziki sa wliczone w cene swetra, podobnie jak OE w cene

zatem jeszcze wytlumacz mi status programow freeware :) pod Winde
a porownanie do guzika jest troszke nie trafione, bo przeciez nikt Ci nie
karze korzystac z OE, on nie jest jedyny i obowiazkowy :-)

> No, mysle, ze osiagnelysmy juz taki poziom offtopicznosci, ze wypadaloby
> zakonczyc dyskusje ;)

skoro jest OT mam czyste sumienie.
a na zakonczenie: sa zwolennicy Linuksa i Windy, niestety Ci pierwsi
traktuja sie jak ktos stojacy ponad tymi drugimi (nie traktuj tego jako
osobistej wycieczki bo to wniosek z obserwacji wielu uzytkownikow), a wydaje
mi sie, ze to nie ma najmniejszego sensu. Oczywiscie, gdybym miala postawic
serwer nigdy nie zrobilabym tego na Windzie bo znam jego wady, natomiast do
uzytku domowego czemu nie, skoro jest dla mnie wygodniejszy. Mam net od 6
lat i nie uzywalam ani firewalli ani antywirusow, przez OE jeszcze nigdy nie
zlapalam zadnego syfu... wszystko zalezy od podejcia do tematu, bo mozna
wszystko tak ustawic, ze mozna korzystac w spokoju, kwestia checi i
znajomosci opcji.

Lubisz Linuxa - chwala Tobie, ja lubie Winde i tez mi z tym dobrze, i
rowniez korzystam z darmowych programow, jesli tylko sa mi potrzebne, sa
praktyczne.

a teraz wracajmy do swoich robotek, bo stygna ;-), nie "wypada" babeczkom
prawic o kompach ;-) non stop :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-11-28 10:03:45

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

T0SIA wrote:
> Kocie ;-), ale programy freeeware proponowalas kilka watkow wyzej kolezance
> a&e ktora opera sie zdaje sie na windzie (sadzac po OE Microsoft Outlook
> Express 6.00.2900.2180 ), wiec sama sobie zaprzeczylas..

To jeszcze jeden przyklad robotkowy na to konto, zeby udowodnic, ze o
zaprzeczeniu nie moze byc mowy:
Ostatnio zobaczylam w sklepie zestaw do dlubania swetra dzieciecego z
barankiem (welna marki Penguin, o ironio ;)). Sweter podobal misie, ale
po pierwsze byl drogi, po drugie zawieral wady wykluczajace go dla mnie
calkowicie: wloczka byla z zawartoscia welny. W zwiazku z czym poszlam
do innego sklepu, kupilam czysty zywy akryl i z niego zrobilam bardzo
podobny sweterek, z barankiem. W tej chwili jestem gotowa wzor na niego
(opracowany przeze mnie, ale bardzo podobny do sklepowego) przekazac
dowolnej ilosci innych osob. Czy sadzisz zatem, ze skoro zrobilam go na
podstawie drogiego wzoru ze sklepu, to ten moj wzor nie moze byc uznany
za open source i nie jest on darmowy ???

> zatem jeszcze wytlumacz mi status programow freeware :) pod Winde

A coz tu jest do tlumaczenia - to po prostu darmowe oprogramowanie...

> a porownanie do guzika jest troszke nie trafione, bo przeciez nikt Ci nie
> karze korzystac z OE, on nie jest jedyny i obowiazkowy :-)

No, podejrzewam, ze jakbys zechciala kupic sweter bez guzikow, to by Ci
je po prostu odcieli. Co nie oznacza, ze cena samego wyrobu by sie
zmienila - nadal placilabys 560 zl i w cenie tej zawieralaby sie cena
odcietej czesci...

> [...]
> mi sie, ze to nie ma najmniejszego sensu. Oczywiscie, gdybym miala postawic

No nie wyglupiaj sie - zwolennicy Linuxa po prostu probuja przekonac
Windziarzy, ze ci drudzy uzywaja niewlasciwego oprogramowania, tylko tyle ;)

> a teraz wracajmy do swoich robotek, bo stygna ;-), nie "wypada" babeczkom
> prawic o kompach ;-) non stop :)

Tu wyrazam swoje oburzenie (jako feministka): a niby czemu nie wypada ??

Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-28 10:14:55

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Z tej dyskusji o wyzszosci Swiat Bozego Narodzenia nad Swietami
Wielkanocnymi dla mnie plynie wniosek zupelnie inny: Chwala ci, O Wielki
Adminie Onetu, ze w swej madrosci ustanowiles dzienny limit wysylania
wiadomosci.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-11-28 10:24:22

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

J...@o...pl wrote:
> [...]
> Wielkanocnymi dla mnie plynie wniosek zupelnie inny: Chwala ci, O Wielki
> Adminie Onetu, ze w swej madrosci ustanowiles dzienny limit wysylania

Masz racje, ja juz milcze...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-28 10:42:58

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> To jeszcze jeden przyklad robotkowy na to konto, zeby udowodnic, ze o
> zaprzeczeniu nie moze byc mowy:

zatem zamiast proponowac freeware zaproponuj kolezance po prostu Linuxa -)
wtedy bedziemy logiczne
bo w takim badz razie rowniez Thunderbird pod Win nie jest programem
darmowym :) tylko dlatego, ze opiera sie rowniez pod niego

> [...]
> podstawie drogiego wzoru ze sklepu, to ten moj wzor nie moze byc uznany
> za open source i nie jest on darmowy ???

wchodzimy na grzaski grunt.... mozna zaraz wytoczyc dyskusje na temat
plagiatow :-)
i zastrzezonych wzorow

> A coz tu jest do tlumaczenia - to po prostu darmowe oprogramowanie...

ale przez caly watek chcesz mi udowodnic ze wszystko co dziala pod win nie
jest darmowe bo place za system :O wiec nadal tego nie rozumiem :)

napisalam nie "wypada" a nie - nie wypada :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-11-28 10:45:02

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <J...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Wielkanocnymi dla mnie plynie wniosek zupelnie inny: Chwala ci, O Wielki
> Adminie Onetu, ze w swej madrosci ustanowiles dzienny limit wysylania

wspolczuje tego ograniczenia ;O
korzystam z kilkunastu grup i byloby mi strasznie niewygodnie ograniczac sie
do 10 postow dziennie ;-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
Jesli nie widac jawnej przyczyny jakiejs sprawy
- szukajcie kobiety

[druty]włóczka Anulka
[xxx] błyskawiczne i łatwe kartki swiateczne
Pomocy!! His hands./Janlynn/
[szydełko} pomóżcie ze stringami
xxx poszukuje